تصویر شگفت‌انگیز از کهکشان راه شیری
کد خبر: ۶۳۱۳
تاریخ انتشار: 2015 July 30    -    ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
دیو لین عکاسی است که دنیا را متفاوت از بقیه مردم می‌بیند. وی توانسته پس از ۴ ماه تلاش عکس‌هایی از کهکشان راه شیری ثبت کند که شما را مسحور می‌کنند.

این تصویر مربوط به «پارک ملی یلواستون» هستند که توسط دیو لین به ثبت رسیده‌اند. عکس‌ها آنقدر زیبا هستند که باور واقعی بودن آنها بسیار دشوار است.

تصویر شگفت‌انگیز از کهکشان راه شیری

لین دقیقا پس از آن که طوفان شدیدی منطقه را فرا گرفته بود به سمت دریاچه «ابیس پول» در پارک ملی یلواستون رفت و این عکس‌ها را گرفت. این تصویر در واقع مربوط به درخشش آسمان در هنگام غروب است که به دلیل تابش نور ضعیف ستارگان در فضا اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود آسمان شب کاملا تاریک نباشد. وقتی این تصاویر را روی صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، توضیح داد که همچون همیشه، اشباع نور شب را ۱۰ درصد کاهش داده است. او روی این موضوع و ترفندی که به کار برده تاکید ویژه‌ای داشته است، چرا که ۴ ماه تمام زمان گذاشته تا تصاویر شب را اصلاح کرده و رنگ‌های آنها را با رنگ‌های طبیعی دیده شده در نور روز در یلواستون مطابقت دهد.

وقتی از لین پرسیده شد که چگونه می‌تواند دنیای پیرامون خود را به این شکل ببیند، وی پاسخ داد:

 سوار ماشین شوید و ۳۰ مایل از شهر دور شوید و به جایی بروید که هیچ نوری نیست. سپس به آسمان تاریک نگاه کنید، ممکن است چیزی در آن ببینید که تا ابد زندگی شما را متحول کند. با خود می‌گویید: پس ظاهر یک کهکشان از داخلش این گونه است! 

منبع: انتخاب

برچسب ها: راه شیری ، کهکشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار