مواظب بودم در دندون طلا گاف ندهم
کد خبر: ۶۰۷۷
تاریخ انتشار: 2015 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
 بهناز جعفری بازیگر سریال «دندون طلا» که در نسخه نمایشی آن و وقتی سن و سال کمی داشته است نیز بازی کرده بود، درباره تفاوت این دو اجرا صحبت کرد.

بهناز جعفری با اشاره به سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری که در آن نقش ایفا می کند و قرار است از دوازدهم مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه شود، گفت: زمانیکه نمایش «دندون طلا» روی صحنه رفت من همراه با ستاره اسکندری در این کار بازی می‌کردم.

وی ادامه داد: اما در سریال «دندون طلا» نقشی با نام طلا دارم که در نمایش وجود نداشت و آقای میرباقری آن را در سریال اضافه کرده است. طلا دوست صمیمی نیر است و حضور در این کار برای من تداعی‌کننده همان سال هاست.

بازیگر مجموعه «همه چیز آنجاست» با اشاره به اینکه نمایش «دندون طلا» در ابتدای جوانی وی روی صحنه رفته است، توضیح داد: من در آن زمان هنوز بسیار جوان و در ابتدای کار تئاتر بودم. به نوعی می توان گفت این نمایش اولین کار من در آن سال ها بود که توانستم با بزرگان تئاتر ایران همراه شوم. فکر می کنم ضربان قلبم دیگر هیچ وقت مثل زمان اجرای نمایش در آن سال ها بالا نمی رود چراکه آن هنگام استرس زیادی داشتم که اشتباهی نکنم و به اصطلاح گاف ندهم.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد: در آن زمان هنوز ذهنیت چندانی از بازی خود نداشتم و همیشه فکر می کردم کارم خوب نیست و یک استرس دایمی داشتم که به خاطر بازی بد از کار حذف شوم و در این صورت فکر می کردم هیچ امید دیگری هم نخواهم داشت و در هیچ کار دیگری نخواهم توانست بازی کنم.

بازیگر مجموعه «خاک سرخ» با اشاره به نتایجی که از حضورش در نمایش «دندون طلا» گرفته است، یادآور شد: بازی در نمایش «دندون طلا» به اندازه یک دانشگاه به من درس آموخت و من می توانم اعتراف کنم تمام عمرم که در دانشگاه تلف شد همه را در همان نمایش آموختم.

جعفری در پایان سریال «دندون طلا» را همچون یک واحد درسی دانست و بیان کرد: این سریال می تواند نمایش های تعزیه و تخت حوضی را آموزش دهد و از این حیث برای دانشجویان تئاتر لازم است. همچنین فکر می کنم از نسل پدران ما که در زمان اجرای این اثر در سالن تئاتر به تماشای آن نشسته اند تا نسل های جوان تر کنونی می توانند این سریال را ببینند و از آن لذت ببرند.
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار