فروش یک و نیم میلیاردی «عصریخبندان»
کد خبر: ۶۰۶۸
تاریخ انتشار: 2015 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
تهیه کننده فیلم «عصر یخبندان» اعلام کرد که فروش این فیلم به مرز یک و نیم میلیارد تومان رسیده است.

منصور لشکری قوچانی، گفت: خوشبختانه استقبال از فیلم همچنان ادامه دارد و تاکنون فروش ما به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان رسیده است.

وی مهمترین عامل اطلاع رسانی در زمینه اکران این فیلم را تبلیغات تلویزیونی دانست‌ و افزود: هفته گذشته فرمی را به مخاطبان ارائه کردیم تا ببینیم بیشترین میزان مخاطبان ما از چه طریقی برای دیدن فیلم جذب شده‌اند و مشخص شد که تبلیغات صدا و سیما مهم‌ترین عامل جذب مخاطبان بوده است.

لشکری قوچانی ادامه داد: در مرحله دوم و گام بعدی تعریف آشنایان و مطالب سایت‌های خبری مخاطبان را برای دیدن فیلم ترغیب کرده است.

او با اشاره به اینکه این آمارگیری در سینما استقلال انجام شده است‌، تبلیغات اتوبوسی‌، علاقه مردم به بازیگران فیلم‌ و جذب مخاطب از طریق فضای مجازی شامل‌، تلگرام‌، ایستاگرام و فیس‌بوک را دیگر عوامل موثر در جذب مخاطبان دانست.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: این آمارگیری به مدت یک هفته انجام شد و باعث خوشحالی ماست که رسانه ملی رویکرد مطلوبی به تبلیغ فیلم‌های سینمایی دارد.

لشکری قوچانی درباره فروش فیلم «عصریخبندان» در دیگر استان‌ها نیز گفت: بعد از تهران بیشترین فروش را به ترتیب در استان‌های خراسان رضوی‌، شیراز‌، اصفهان‌ و گیلان داشته‌ایم.

این تهیه‌کننده سینما همچنین خبر داد که جمعه هر هفته عوامل فیلم از ساعت 20 در سینما استقلال سرگروه فیلم «عصریخبندان» برای دیدار مردمی حضور خواهند داشت و تماشاگران می‌توانند با عوامل فیلم گفت‌وگو کنند.

به گفته وی؛ جمعه آینده 8 مرداد ماه بهرام رادان‌، مهتاب کرامتی‌، آنا نعمتی‌ و محسن کیایی‌، بازیگران فیلم در کنار مصطفی کیایی نویسنده و کارگردان آن و منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم با حضور در سینما استقلال دیدار مردمی خواهند داشت. احتمال می‌رود برخی دیگر از عوامل فیلم و دیگر هنرمندان سینما نیز در این دیدار حضور داشته باشند.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار