خلق دنیای نوستالژیک با هنر مینیاتور
کد خبر: ۶۰۰۹۹
تاریخ انتشار: 2017 February 05    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
خانم اولگا موتینا، هنرمند صنایع دستی از شهر چبوکساری روسیه و از جمله افرادی است که به جمع آوری و ساخت اشیای کوچک و مینیاتوری علاقه دارد. چنین علاقه ای از کودکی همراه خانم اولگا موتینا بوده است.
 خلق دنیای نوستالژیک با هنر مینیاتور
 
خلق دنیای نوستالژیک با هنر مینیاتور  اختصاصی «تابناک باتو»؛ خانم اولگا موتینا، هنرمند صنایع دستی از شهر چبوکساری روسیه و از جمله افرادی است که به جمع آوری و ساخت اشیای کوچک و مینیاتوری علاقه دارد. چنین علاقه ای از کودکی همراه خانم اولگا موتینا بوده است.

بنا بر این گزارش، او در این باره می گوید: از وقتی بچه بودم دوست داشتم تا خانه های کوچک، درها و قفسه های کوچک درست کرده و آن ها را با اشیای غیر منتظره پر کنم و حالت معماگونه و اسرار آمیز به آن ها ببخشم؛ برای مثال او با جعبه های کبریت خانه های کوچک می ساخت و در جیبش می گذاشت و هر جا که می رفت، آن ها را با خود می برد.

او می گوید، حالا که بچه هایش بزرگ شده اند آنقدر وقت دارد که بتواند به اشتیاق و علاقه دوران کودکی خود بازگردد. البته نمایش آثار او از نمایشگاه کوچک خانگی اش فراتر نرفته اند، زیرا جابجا کردن خانه های مینیاتوری به دلیل شکننده بودن کار سخت و دشواری است.

او با استفاده از وسایل و ابزار مستهلک از یک سو و به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا همانند پرینترهای سه بعدی از سوی دیگر دنیای مینیاتوری زیبایی را که یادآور خاطرات كودکی او هستند خلق کرده است. در این گزارش تصاویر دنیای نوستالژیک و مینیاتور خانم اولگا موتینا را خواهید دید.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار