پیش‌بینی هوای تهران در 3 روز آینده
کد خبر: ۵۹۸۰
تاریخ انتشار: 2015 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
 مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: برای امروز در ارتفاعات تهران افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش بینی می شود.

‌احد وظیفه افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان کرمان، هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد محلی پیش بینی می شود.

وی افزود: روز یکشنبه نیز در برخی نواحی استان فارس و روزهای دوشنبه و سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد محلی رخ خواهد داد. طی سه روز آینده نیز وزش باد شدید در شرق کشور تداوم خواهد داشت و امروز در شمال سیستان و بلوچستان و در منطقه زابل، با طوفان گرد وخاک همراه خواهد بود. همچنین روزهای دوشنبه وسه شنبه در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور وزش باد و پدیده گرد وغبار و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نمی باشد. طی سه روز آینده دمای هوا درغالب مناطق کشور افزایش تدریجی خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین هوای شهر تهران امروز صاف و گاهی همراه با وزش باد در ارتفاعات و افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی شده است. بیشینه هوا امروز 36 درجه و کمینه آن 25 درجه سانتیگراد می‌باشد.

وظیفه ادامه داد: در روز دوشنبه پنجم مرداد ماه نیز هوای شهر تهران صاف و گاهی همرا با وزش باد در ارتفاعات و افزایش ابر پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 36 درجه سانتیگراد و کمینه آن 25 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز سه‌شنبه نیز صاف و در ارتفاعات افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 37 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 26 درجه سانتیگراد می‌رسد.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار