نفرات برتر کنکور چه رشته‌هایی برمی‌گزینند؟
کد خبر: ۵۹۶۲
تاریخ انتشار: 2015 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
در حالي که کمتر از 48 ساعت تا شروع انتخاب رشته کنکوري ها باقي مانده است، نفرات برتر در مصاحبه با رسانه هاي مختلف درباره دلايل موفقيت شان و رشته هايي که مايل به ادامه تحصيل در آن ها هستند، صحبت کرده اند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد که با خودتان فکر مي کنيد نفرات برتر کنکور اين روزها هيچ تلاشي براي انتخاب رشته نمي کنند، ادامه اين مطلب را بخوانيد.
رتبه اول کنکور رياضي 94 پژمان شهبازي

درباره انتخاب رشته بايد بگويم که به ادامه تحصيل در رشته مهندسي برق تمايل بيش تري دارم اما اين که به چه دانشگاهي بروم و به طور قطع در چه رشته اي تحصيل کنم، هنوز مشخص نيست زيرا در حال تحقيق هستم.

رتبه اول کنکور زبان 94 پويا همدانيان

درباره رشته انتخابي خود در دانشگاه هنوز تصميم قطعي نگرفته ام چراکه انتخاب رشته ام به رتبه ام در کنکور رياضي بستگي دارد و بر اساس پيش بيني خودم در کنکور رياضي رتبه اي حدود 30 را کسب خواهم کرد و بعد از آن تحقيق مفصلي خواهم کرد.

رتبه دوم کنکور رياضي 94 محمدرسول يزديان

رشته هاي برق و بيوتکنولوژي را هدف خود براي ادامه تحصيل در دانشگاه تعيين کرده ام.

رتبه دوم کنکور تجربي 94 کيانا تدبير

رشته پزشکي را براي ادامه تحصيل انتخاب کرده ام اما هنوز درباره تخصص، تحقيق نکرده و تصميم نگرفته ام. اعتقاد دارم براي انتخاب تخصص فقط علاقه کافي نيست و بايد تصميم درست و منطقي گرفته شود؛ علاقه ام بيشتر به تخصص قلب است اما قبل از انتخاب بايد آشنايي بيش تري با اين رشته پيدا کنم.

رتبه سوم کنکور انساني 94 ابوالفضل مشيري

براي انتخاب رشته بين 3 رشته حقوق، علوم سياسي و مطالعات جهان در حال تحقيق هستم.

رتبه پنجم کنکور تجربي 94 احسان طاهري فرد

درباره تصميم براي انتخاب رشته بايد اعتراف کنم که هنوز به انتخاب رشته فکر نکرده ام و در اين فرصت که تا انتخاب رشته باقي مانده است با مشورت گرفتن از افراد متخصص، رشته مناسب را انتخاب خواهم کرد.

رتبه ششم علوم تجربي 94 عرفان طاهري فرد

هنوز به انتخاب رشته فکر نکرده ام و در اين فرصت که تا انتخاب رشته باقي مانده با مشورت گرفتن از ديگران و افرادي که در رشته هاي علوم تجربي ادامه تحصيل داده اند رشته مناسب را انتخاب مي کنم.

رتبه هفتم کنکور انساني 94 فاطمه غلامي

تصميم گيري در اين مقطع بسيار سخت است اما پس از بررسي و مشاوره بين رشته هاي روانشناسي و حقوق دانشگاه تهران يک رشته را انتخاب خواهم کرد.

خراسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار