‌سلفی‌هایی که با پزرعروس ‌ماه عسل می‌گیرند+عکس
کد خبر: ۵۹۴۱
تاریخ انتشار: 2015 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
سریال ها و برنامه هایی که به منظور آغاز ماه مبارک رمضان ساخته شده بود، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و پایان ماه مهمانی خدا به آرشیو سازمان صدا و سیما پیوستند تا این روزها بیشتر بحث نقد و بررسی این برنامه برجسته باشد.

امسال هم در میان برنامه های تولیدی سازمان صدا و سیما برنامه هایی از سوی مخاطبان نمره قبولی گرفتند و برنامه هایی هم از نظر بینندگان مردود شدند همانند سال های گذشته.در این میان برنامه ماه عسل که در سال های اخیر به عنوان پای ثابت برنامه های مناسبتی لقب گرفته است در کل مورد استقبال بینندگان قرار گرفت اما انتقادات جدی و کاملا منطقی را هم به دلیل چند برنامه، به خود جلب کرد.



ساجدنیوز
شروع برنامه ماه عسل 94 با اجرای علیخانی که به دلیل موضوع دور از انتظاری که به آن برنامه اختصاص داده بود؛ حسابی مخاطبان را دلسرد کرد و در ادامه هم، این دلسردی با حضور مهمانی با شغل پزری عروس! در این برنامه، تکمیل شد.

اگرچه این دلسردی از چشمان مسئولین سازمان صدا و سیما پنهان نماند و با توبیخ برنامه ماه عسل و عذرخواهی رسمی مجری جوان برنامه در ظاهر ختم به خیر شد اما در باطن، عملا قاب جادویی، شغل بی شناسنامه پزری عروس را برای مردم شرح داد تا این روزها، این شغل کاذب و شخص پزر حضوریافته در برنامه ماه عسل بازارشان به ترتیب در شبکه های اجتماعی و عکس های سلفی داغ باشد.

این روزها شاهدیم که شخصی که در برنامه ماه عسل به عنوان پزر عروس حاضر شده بود در پاساژهای مختلف خودنمایی می کند و به دلیل شهرتی که با حضور در برنامه ماه عسل به دست آورد در عکس های سلفی مردم یکه تازی می کند.

تصویر بالا و تصویرهایی که در طول این چند هفته منتشرشده است نشان می‌دهد که عملاً عذرخواهی مجری برنامه ماه‌عسل و توبیخ این برنامه توسط مسئولین صداوسیما اثری نداشته است و عملاً موج اقبال برخی از جوانان به این شغل کاذب و یا شهرت آن پزر و رواج عکس‌های سلفی با وی را در برداشته است.

وقوع این شرایط نشان دهنده آن است که تاوان اشتباهاتی که در یک برنامه زنده تلوزیونی می افتد، بسیار بیشتر از یک عذرخواهی مجری برنامه و یا توبیخ آن برنامه توسط مدیران سازمان صدا و سیما است.چرا که این عذرخواهی و این توبیخ عملا هیچ مانعی برای رواج چهره شدن این اشخاص نشد و شاید تا سالیان سال این شغل های کاذب دامن برخی از مردم را بگیرد.پیش بینی ای که عملا در مطلب قبلی درباره ماه عسل صورت گرفته بود."1"

از طرفی دیگر این شرایط به همه مسئولان رسانه ملی گوشزد می کند که سپردن آنتن برنامه زنده به مهمانان باید با وسواس بیشتری صورت گیرد چرا که یک اشتباه ولو که کوچک باشد می تواند جبران ناپذیر باشد، اتفاقی که می توان گفت عملا با اشتباه دست اندرکاران برنامه ماه عسل رقم خورد و بازار کاسبی عده ای در شبکه های اجتماعی را شاید تا سالیان سال تضمین کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار