برگزاری یادمان حسین پناهی در دهدشت
کد خبر: ۵۸۸۴
تاریخ انتشار: 2015 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری یادمان حسین پناهی در شهریورماه امسال در دهدشت خبر داد.

سید ایرج کاظمی جو در نشست هم اندیشی دبیرخانه دائمی جایزه ادبی حسین پناهی،اظهار داشت: نخستین یادمان حسین پناهی(شاعر،‌نویسنده،‌ بازیگر فقید سینما‌، تئاتر‌ و تلویزیون) 6 و 7 شهریور ماه امسال با حضور جمعی از هنرمندان در کهگیلویه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: در این مراسم برنامه‌هایی چون نمایش فیلم‌، اجرای موسیقی‌، سخنرانی و نمایشگاه آثار این هنرمند اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه ویژه این مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده مرحوم حسین پناهی است.

کاظمی جو بابیان اینکه افتتاحیه این همایش شهریورماه ساعت 10 صبح در فرهنگسرای ارشاد برگزار می‌شود،بیان کرد: ساعت 8 شب شب شعر  بر روی آرامگاه حسین پناهی در شهر سوق برگزار می‌شود و  اختتامیه برنامه روز 7 شهریور ماه در فرهنگ سرای شهر دهدشت برگزار می‌شود.


وی برگزاری ورک شاپ تخصصی،کارگاه آموزشی در زمینه نویسندگی و کارگردانی،تجلیل از موفق‌ترین هنرمند شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی در بخش شعر و داستان را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و اظهار داشت: این همایش با حضور شاعران مطرح استانی و یکی از چهره‌های ملی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ابراز کرد: این یادمان به منظور بزرگداشت مرحوم حسین پناهی هنرمند کهگیلویه و بویر احمد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

عصردنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار