اکران فیلم لیلا حاتمی باحضور چهره های سینمایی
کد خبر: ۵۸۴
تاریخ انتشار: 2015 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
مراسم اکران ویژه‌ی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» جمعی از چهره‌های سینمایی را به پردیس تازه تاسیس «چهارسو» کشاند


1431801846638_HEMMAT KHAHI-7.jpg

شامگاه 26 اردیبهشت ماه بهمن فرمان‌آرا، ناصر تقوایی، مانی حقیقی،جعفر پناهی، حمید فرخ‌نژاد، عبدالرضا کاهانی، حبیب رضایی و... به دعوت علی مصفا و لیلا حاتمی تهیه‌کننده و بازیگران فیلم جدید صفی یزدانیان به تماشای «در دنیای تو ساعت چند است؟» نشستند.

پیش از نمایش فیلم،لیلا حاتمی، علی مصفا، صفی یزدانیان(کارگردان)، همایون پایور(مدیر فیلمبرداری)، ایرج رامین‌فر(طراح صحنه)، جهانگیر میرشکاری(صدابردار)، امیرحسین قاسمی، فردین صاحب‌الزمانی(تدوینگر)، کریستوف رضاعی(آهنگساز)روزبه رخشا(خواننده)، پیمان جعفری(مدیر تولید)، افشین رضایی(دستیار اول کارگردان)، صبا سیاه پوش(عکاس) و سیعد خانی(مدیرپخش) به عنوان عوامل فیلم به دعوت مجری برنامه به روی سن رفتند و از مهمانانی که دعوت‌شان را پذیرفته و آمده بودند تشکر کردند و به آنها خوشامد گفتند.

در این میان صفی یزدانیان،کارگردان از روزبه رخشا درخواست کرد که در خصوص موسیقی فیلم که بعد از اکرانش در جشنواره صحبت‌های زیادی درباره‌ی آن شده است، توضیحاتی کوتاه بدهد.

رخشا در ادامه حضوش را در این جمع افتخاری برای خود دانست و گفت:جهانگیر سرتیپ‌پور خیلی سال قبل، روی ملودی های معروف جهان شعرهای گیلکی گذاشت، این آهنگ‌های گیلکی ساز و ضرب خوشان را دارند و من امیدوارم از آنها خوشتان بیاید.

سپس افشین رضایی،دستیار اول کارگردان از همکاری داشتن در این پروژه ابراز خشنودی کرد و گفت که خوشحال است که با آقای یزدانیان کار کرده است.

همچنین یکی دیگر از عوامل فیلم ابراز امیدواری کرد که میهمانان از این فیلم لذت ببرند و با آن گریه نکنند زیرا این فیلم اصلا فیلم گریه‌داری نیست!

علی مصفا هم به اصرار مجری برنامه میکروفون را بدست گرفت و از همه کسانی که آمده بودند تشکر کرد و فقط گفت: نمی‌خواهم میهمانان را خسته کنم

به گزارش ایسنا،سینماهای نمایش دهنده «در دنیای تو ساعت چند است؟» در تهران عبارتند از: اریکه ایرانیان،‌ کوروش‌، آزادی‌، جوان‌، ملت‌، زندگی‌، ایران‌، شکوفه‌، ماندانا‌، فلسطین‌، عصر جدید‌، سپیده‌،چارسو‌، پایتخت‌، سینما سروش، آفریقا و فرهنگسرای بهمن‌.

خط اصلی این فیلم به تهیه‌کنندگی علی مصفا، داستان چند گره عاطفی میان آدم‌هایی از نسل‌های مختلف است و به گفته‌ی صفی یزدانیان فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به‌ نوعی بخشی از زندگی او و هم‌نسلان اوست.

در این فیلم لیلا حاتمی و علی مصفا نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند.

صفی یزدانیان (کارگردان) برای این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره بین المللی فیلم فجر کسب کرد. همچنین فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» موفق به کسب جایزه فیپرشی جشنواره پوسان شده است.

ایسنا

آیین اکران فیلم « در دنیای تو ساعت چند است؟ »

آیین اکران فیلم « در دنیای تو ساعت چند است؟ »

آیین اکران فیلم « در دنیای تو ساعت چند است؟ »


آیین اکران فیلم « در دنیای تو ساعت چند است؟ »

آیین اکران فیلم « در دنیای تو ساعت چند است؟ »

آیین اکران فیلم « در دنیای تو ساعت چند است؟ »




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار