بازیگر معروف ۴۰ میلیون دلار به سیاره زمین کمک کرد
کد خبر: ۵۸۱۷
تاریخ انتشار: 2015 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
بنیاد لئوناردو دی کاپریو بازیگر مشهور هالیوودی اعلام کرد ۴۰ میلیون دلار دیگر برای کمک به حل مسایل محیط زیست اختصاص می‌دهد.

مبلغی که بنیاد دی کاپریو در این زمینه هزینه می‌کند از حراج وسایل و اشیای لوکس در دومین حراج سالانه که به میزبانی دی کاپریو در سن تروپه برگزار شد، به دست آمد.

بخشی از این مبلغ از اجرای دو کنسرت خصوصی التون جان به میزبانی دی کاپریو که ۳ میلیون دلار فروش کرد، کسب شد. از فروش خانه‌ای که در جزیره «بلایز» دی کاپریو واقع شده به مبلغ ۱۱ میلیون دلار و دو مورد که از نتیجه سفر هیاتی با پرنس آلبرت پادشاه موناکو به قطب شمال فراهم آمده بود به قیمت یک میلیون دلار، به دست آمد.

دی کاپریو شماری از وسایل شخصی خودش را هم در این حراجی ارایه کرد که ساعت رولکس او و اثری هنری از اندی وارهول از جمله آنها بود. از فروش این اقلام نیز ۲ میلیون دلار کسب شد.

این بازیگر و تهیه کننده سینمایی این برنامه را چهارشنبه شب میزبانی کرد و در ابتدای مراسم اعلام کرد وظیفه بنیاد او حمایت از گونه‌های در معرض خطر در نواحی مختلف کره زمین است. او این کار را شبیه تلاش حضرت نوح توصیف کرد که رسالتش این بود تا مانع انقراض موجودات شود.

بنیاد دی کاپریو سال ۱۹۹۸ تاسیس شده و برای حمایت از اقیانوس‌ها، جنگل‌ها و تغییرات آب و هوایی و موجودات در معرض خطر تلاش می‌کند. دی کاپریوی ۴۰ ساله در این مراسم گفت: ما جنگل‌ها، حیات وحش، رودخانه‌ها و اقیانوس‌ها را نابود می‌کنیم. همه اینها نه تنها چیزهای کلیدی این سیاره هستند بلکه زندگی را برای ما امکان پذیر می‌کنند.

در این جشن چهره‌های برجسته‌ای چون پرنس آلبرت دوم از موناکو، کیت هادسون، اورلاندو بلوم، نائومی کمپل،آدرین برودی، ماریون کوتیار، کریس تاکر و هایدی کلوم حضور داشتند. التون جان و جان لجند در این برنامه اجراهای متفاوتی ارایه کردند.

یک موسسه خیریه خصوصی سوییسی و جورجیو آرمانی برگزارکنندگان این برنامه بودند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار