ربودن دختر 3 ساله برای خرید حشیش
کد خبر: ۵۸۰۹
تاریخ انتشار: 2015 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
پسر افغان که در ربودن دختر سه ساله ایرانی ناکام مانده بود، پس از دستگیری مدعی شد با فروش این کودک به قاچاقی مواد مخدر قصد خرید حشیش داشته است.

ساعت 11 شب 27 تیر امسال مردی هراسان همراه دختر سه ساله اش به کلانتری غیاثی مراجعه کرد و گفت: ساعتی قبل همراه دختر سه ساله ام نگین در حال بازگشت از خانه مادرم بودم که یک لحظه مقابل کافی نت خیابان اکبرآبادی حواسم به داخل مغازه پرت شد. وقتی به خودم آمدم، پسر نوجوانی را دیدم که نگین را به آغوش گرفته و در حال دویدن است. با مشاهده این صحنه شروع به سروصدا کردم. در همان لحظه مرد موتورسواری که در حال گذر از خیابان بود به تعقیب پسر نوجوان پرداخت و پسر نوجوان نیز وقتی دید چند نفر از اهالی به دنبال او هستند، بچه را رها کرد و در ادامه اهالی موفق به دستگیری پسر کودک ربا شدند.

با تشکیل پرونده برای پسر نوجوان به اتهام کودک ربایی، او به دادسرای جنایی منتقل و تحقیقات از وی آغاز شد. پسر 15 ساله که خود را عبدالمروان معرفی کرد، درباره انگیزه اش از ربودن دختربچه سه ساله گفت: من و پدرم کارگر ساختمانی هستیم. از چندی قبل به ساختمان حشمت که از اتباع افغان است، رفت و آمد داشتیم. او سرکارگر ساختمان بود و من در آنجا حشیش می کشیدم. حشمت همیشه به من حشیش می داد. امشب برای مصرف مواد به آنجا رفتم، اما پولی نداشتم. او از من خواست به جای پول حشیش، کودکی را ربوده و برایش ببرم. من هم در حال پرسه زنی در خیابان ها بودم که متوجه دختربچه شدم و چون پدرش حواسش به او نبود، به سمتش رفتم و با بغل کردن دختر دویدم، اما چند دقیقه بعد دستگیر شدم.

با اعترافات پسر 15 ساله، ماموران حشمت را در همان ساختمان نیمه کاره دستگیر کردند. متهم 35 ساله با رد ادعاهای عبدالمروان گفت: این پسر همراه پدرش به ایران آمده و ولگرد است. نمی دانم او چگونه معتاد شده است و تحت تاثیر حشیش توهم زده و این ادعاهای دروغ را مطرح می کند. من با گذرنامه و روادید کار قانونی به ایران می آیم و هر سه ماه ده روز به دیدن خانواده ام در افغانستان می روم. او یکی دو باری به ساختمان ما آمد که وقتی فهمیدم معتاد است دیگر او را راه ندادم. باور کنید من نقشی در کودک ربایی نداشتم.

با اعترافات حشمت، بازپرس سعید احمدبیگی دستور بازداشت او و تحقیقات تخصصی در این باره را صادر کرد.

جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار