جدال پیرمرد با نوه‌اش در جواهرفروشی
کد خبر: ۵۷۸۸
تاریخ انتشار: 2015 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
جوان 18 ساله که نقشه سرقت از جواهرفروشی پدربزرگش را در بیدفورد انگلیس داشت، به خاطر جسارت پیرمرد 71 ساله با دست خالی فرار کرد. «بنجامین بارتون» 18 ساله که مبتلا به افسردگی حاد بود، از مدت‌ها قبل نگران هزینه دانشگاه شده بود و چون می‌ترسید مادرش نتواند هزینه تحصیل او را فراهم کند، نقشه سرقت از مغازه جواهرفروشی پدربزرگش را کشید.

این جوان با زدن یک ماسک به صورت و برداشتن یک سلاح اسباب‌بازی به سراغ پدربزرگش رفت و با تغییر صدایش پیرمرد را تهدید به مرگ کرد و از او پول خواست. مرد 71 ساله که به فنون رزمی تسلط کاملی داشت، بدون اینکه ذره‌ای از تهدید سارق بترسد، او را به بهانه آوردن پول به عقب مغازه کشاند و در آنجا سارق را با چوب بیسبال هدف حمله قرار داد. نوه 18 ساله که پیش‌بینی این مقاومت را از سوی پدربزرگش نکرده بود، برای نجات جانش پا به فرار گذاشت و با رها کردن سلاح قلابی متواری شد.

پلیس پس از حضور در محل با بررسی صحنه سرقت، اسلحه سارق را مورد انگشت‌نگاری قرار داد و در کمتر از چند ساعت از حادثه، سارق 18 ساله دستگیر و پای میز محاکمه نشست. این جوان در حال حاضر با شکایت پدربزرگش در زندان به سر می‌برد.

روزنامه ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار