بازیگر «پایتخت ۴»، مذاکرات هسته‌ای و شیرینی ناپلئونی!
کد خبر: ۵۷۴۰
تاریخ انتشار: 2015 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
 بازیگر سریال «پایتخت4» گفت: در شب جمع بندی مذاکرات هسته‌ای به اندازه دکتر ظریف پیام تبریک داشتم و طبق کاریکاتورهای منتشر شده در کنارش بودم.

 هومن حاج عبدالهی درباره بازی‌اش در «پایتخت4» افزود: در این سری به دلیل لطف خدا و قصه خوبی که نیما وارسته، خشایار الوند و محسن تنابنده نوشته بودند نقش رحمت پررنگ تر شده بود، البته همواره عرض نقش برای من مهم است و از آنجایی که اعتماد کامل به هوش و فکر محسن تنابنده دارم هیچگاه در مورد طول نقش با او صحبت نکردم.

وی گفت: مذاکرات 1+5 و بازی های تیم ملی والیبال سبب شد نقش رحمت و تکیه کلام هایش بین مردم جایگاه ویژه ای پیدا کند، اما از سویی هم زمانی که به شیرینی فروشی می روم و می گویم یک ردیف هم ناپلئونی بچین همه به من می خندند.

حاجی عبداللهی افزود: نمی توان گفت که در سری بعد نقش رحمت پر رنگ تر می شود یا نه، چون ممکن است به دلیل آنکه آنقدر دنبال سوسن دویده، از دست رفته باشد، باید منتظر ماند و دید قرار است در آینده چه اتفاقاتی پیش می آید، در کل تمام شخصیت های پایتخت مثل رنگ های مداد رنگی هستند که در کنار هم تابلوی زیبایی را به وجود می آورند و کم و زیاد بودن نقش ها مهم نیست.

وی گفت: درون پایتخت سادگی جریان دارد و همین رئال بودنش موجب جذب مخاطب می شود همه ما وقتی به مشکلاتی که مثلا نقی با آن ها گرفتار بود بر می‌خوریم با بحران رو به رو می‌شویم، اما اکنون که از بیرون او را می بینیم بهتر می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم، از قدیم هم گفته‌اند که آنچه که از دل بر آید بر دل نشیند و دلیل دوست داشتنی بودن پایتخت نیز همین است.

فرهيختگان آنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار