چرا ترامپ از توییتر استفاده می کند؟
کد خبر: ۵۷۲۰۵
تاریخ انتشار: 2016 December 06    -    ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
دونالد ترامپ در یک اظهارنظر انتقادات خود از رسانه‌های این کشور و نحوه انتشار اخبار مربوط به او توسط این رسانه ها را تکرار کرده است.

گلایه رئیس جمهور منتخب آمریکا که قرار است روز اول بهمن با انجام مراسم تحلیف رسما جانشین باراک اوباما شود، از رسانه‌های این کشور همچنان ادامه دارد.

دونالد ترامپ که در مبارزات انتخاباتی بارها رسانه‌های آمریکا را حامی هیلاری کلینتون و غیرمنصف خوانده بود، در یک اظهارنظر از توسل خود به توئیتر سخن گفت.

او در توئیتر خود، با زبان گلایه از رسانه‌های آمریکا نوشت: «اگر رسانه‌ها (اخبار مربوط به) من را به دقت و محترمانه پوشش می‌دادند، من دلیل بسیار کمتری برای رجوع به توئیتر میداشتم».

جانشین باراک اوباما در حالی از رجوعش به توئیتر دفاع کرده که یکی از ابزارهای کلیدی ترامپ در مبارزات انتخاباتی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی از قبیل توئیتر بوده و او در توئیتر 16 میلیون و هشتصد هزار دنبال کننده (follower) دارد.

ترامپ در ادامه توئیت گلایه آمیز جدید خود درباره رسانه‌های آمریکا تصریح کرد: «متاسفانه من نمی‌دانم آیا این قضیه (عدم پوشش محترمانه و دقیق اخبار ترامپ) اصلا درست خواهد شد یا نه».
منبع: خبرگزاری فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار