تجاوز به کودکان در باشگاه چلسی+عكس
کد خبر: ۵۷۰۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 December 05    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

 گری جانشن بازیکن سابق چلسی که در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و یکی از قربانیان رسوایی تجاوز جنسی به کودکان در فوتبال انگلیس است از معذرت خواهی اخیر باشگاه چلسی بابت کارهای غیراخلاقی ادی هیث مدیر و مربی سابق باشگاه و همچنین پرداخت حق السکوت ۵۰ هزار پوندی برای فاش نشدن موضوع، بسیار عصبانی شده است.

چلسی

گفته می شود طبق تحقیقات به عمل آمده بیش از ۱۰ نفر بوده اند که به حدود ۳۵۰ بازیکن پایه ای در ۵۵ باشگاه تجاوز کرده اند و حالا مهاجم سابق چلسی می گوید: «الان برای معذرت خواهی خیلی دیر است، خیلی دیر.»

گری ۵۷ ساله که بین سالهای ۱۹۷۸ تا ۸۱ در تیم اصلی چسلی و چندین سال در تیم پایه این باشگاه بازی می کرده یکی از صدها قربانی این رسوایی است که سالهاست با حالتی شبیه افسردگی زندگی می کند. او می گوید : «چلسی بالاخره به جرم خود اعتراف کرد. آنها به من پول دادند تا سکوت کنم. حق السکوت بابت چی؟ آنها می گویند که می خواهند الان به بازیکنان کمک کنند. اما زمان من هیچکس نبود که به من کمک کند. من به پلیس و فدراسیون مراجعه کردم اما آنها حتی نمی خواستند جوابم را بدهند. چلسی هم اصرار داشت که در این مورد ساکت باشم و حرفی نزنم.»

رسوایی تجاوز به بازیکنان پایه در فوتبال انگلیس به تازگی پرونده ای وسیع و جنجالی شده که قربانیان این ماجرا را یکی یکی به روی صحنه آورده تا اعترافات تلخ و تکان دهنده شان را بعد از سالها مخفی کاری و آسیب روحی در رسانه های بیان کنند.

 
11نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
1
بهتره درمورد رسوایی های فوتبال خودمون تدبیری بکنیم . بعدشم سه سوزن به خودمون یه جوال دوز به دیگران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار