میزان خسارت باران و سیل گذشته
کد خبر: ۵۷۰۶
تاریخ انتشار: 2015 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد: پس از وقوع سیل و رانش، بلافاصله عوامل راهداری و سایر دستگاه‌های امدادی با به‌کارگیری تمامی تجهیزات و ماشین‌آلات خود، ضمن استقرار در مناطق حادثه‌دیده، اقدامات لازم درخصوص بازگشایی راه‌ها و کمک به آسیب‌دیدگان را در کمترین زمان ممکن انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر به رویه آسفالت برخی از راه‌ها و همچنین سازه  پلها وتونلها و ابنیه کشور خسارت زیادی وارد کرده است، تصریح کرد: میزان برآورد اولیه این خسارت در استان تهران 100 میلیارد ریال بوده است.

حسن‌نیا افزود: همچنین برآوردها نشان می‌دهد میزان خسارت وارده به راه‌ها و ابنیه استان البرز 25 میلیارد ریال، استان کردستان 28 میلیارد و 200 میلیون ریال، استان سمنان 10 میلیارد ریال و استان قزوین 7 میلیارد ریال بوده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه، با بیان اینکه خسارات وارده در استان مازندران بیش از سایر استان‌ها بوده است، گفت: میزان خسارت وارده به جاده‌ها و تاسیسات مربوطه در  استان مازندران 345 میلیارد ریال برآورد شده است که در نخستین ساعات وقوع سیل، رانش و ریزش کوه سبب بسته شدن برخی محورهای ارتباطی این استان شده بود.

عصر خبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار