انتخاب رشته با پرداخت 18 هزار تومان
کد خبر: ۵۷۰۰
تاریخ انتشار: 2015 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
حسین توکلی گفت: پایان مهلت انتخاب رشته از طریق نرم افزاری که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است دهم مرداد 94  است و این نرم افزار به داوطلب این امکان را می دهد که با توجه به وضع علمی و نمره خود که در آزمون سراسری سال 94 کسب کرده خود را با داوطلب مشابه در آزمون سال 93 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده کند.

وی افزود: برای این منظور همه تغییرات و شرایط و ضوابط گزینش آزمون سراسری سال 94 نسبت به سال 93 در فایل اطلاعات آزمون سراسری سال 93 اعمال شده است.

توکلی گفت: به منظور کمک بیشتر داوطلبان دفترچه های انتخاب رشته از طریق باجه روزنامه فروشی و یا از 31 تیر 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی افزود: از امروز تا پنجشنبه 8 مرداد 94 دفترچه راهنمای انتخاب رشته در نمایندگی توزیع روزنامه ایران و از طریق باجه های دیگر روزنامه فروشی در سراسر کشور توزیع می شود.

وی گفت: آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در صورت تمایل به دریافت دفترچه های راهنمای انتخاب رشته می توانند با مراجعه به باجه روزنامه فروشی های شهرستان خود و پرداخت مبلغ 10 هزار ریال انتخاب رشته خود را در مهلت تعیین شده انجام دهند.

توکلی افزود: نرم افزار انتخاب رشته داوطلبان رشته های علوم ریاضی و فنی از دیشب بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و نرم افزار دیگر گروههای آزمایشی تا ظهر امروز اول مرداد 94 بر روی این سایت قرار می گیرد.

شبکه خبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار