یزدانی مدال طلای خودرا به آستان قدس رضوی اهداء کرد
کد خبر: ۵۶۹۵۷
تاریخ انتشار: 2016 December 04    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
حسن یزدانی قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2016 برزیل، همزمان با رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور که روزهای 9 و 10 دی ماه در شهر مشهد مقدس برگزار می شود، مدال خود را به آستان قدس رضوی اهداء می کند.
 
در این خصوص فدراسیون کشتی در نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت محترم آستان قدس رضوی خواستار هماهنگی های لازم در این زمینه شد.
 
متن نامه فدراسیون کشتی به شرح زیر است:
 
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی  
تولیت محترم و عظمای آستان قدس رضوی
 
با سلام،
    احتراما، ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی، به استحضار می رساند، آقای "حسن یزدانی" قهرمان المپیک، و کشتی گیر آزادکار جوان و با اخلاق کشورمان، که سابقه ی اهدای مدال های نقره مسابقات جهانی بزرگسالان سال 2015 میلادی و مدال طلای مسابقات جهانی جوانان 2014 میلادی خود را، به موزه آستان قدس رضوی در سال های گذشته دارد، بر اساس نذری معنوی و در اقدامی ارزشمند و مقبول که پیش از اعزام به مسابقات المپیک 2016 برزیل اعلام عمومی نیز گردید، تقاضا دارد، مدال طلای المپیک 2016 خود را به موزه و بارگاه مطهر آستان قدس رضوی تقدیم نماید.
به همین منظور فدراسیون کشتی ایران به عنوان متولی ورزش ملی کشور، کشتی، در نظر دارد، در جریان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور کشتی پهلوانی، که طی روزهای 9 لغایت 10/10/95 در سالن شهید بهشتی شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، طی مراسمی ویژه، وفق تشریفات متعارف، نسبت به انجام این مهم اقدام نماید. سپاسگزار خواهد بود دستور فرمایید اقدامات و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.
پیشاپیش از همکاری جنابعالی و تمامی خدمتگزاران والامقام بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) کمال تشکر را دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار