بخاطر دوستم به داعش پیوستم +عكس
کد خبر: ۵۶۹۱۴
تاریخ انتشار: 2016 December 04    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
"محمد دخلالا " جوان 24 ساله ی امریکایی می گوید عشق بی اندازه ی وی به دختری آمریکایی که از طرفداران تند روی داعش بود باعث شد تا وی تصمیم بگیرد به داعش بپیوندد.

این جوان  که دانشجوی دانشگاه ایالتی می سی سی پی در آمریکا است اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت 8 ساله ی خود پس از دستگیری است .

محمد در حالیکه خنده ی عصبی بر چهره دارد در گفتگو با خبرنگار سی ان ان بیان کرد :" همه چیز از جایی شروع شد که با دختری به نام " جایلینگ یانگ " آشنا شدم  که در رشته شیمی در کالج تحصیل می کرد . او مشوق خوبی در درس هایم بود و من پس از مدت زمانی کوتاه از احساسات خود با جایلینگ صحبت کردم .این دختر از علاقه زیادش به طایفه ای مذهبی صحبت کرد . پدر او مردی مسلمان از اهالی بیت الحم در کرانه غرب بود و 10 سال قبل به ایالت می سی سی پی آمریکا مهاجرت کرده و با  مادرش که زنی امریکایی اهل ایالت نیوجرسی زندگی می کرد . پس از مدت زمانی کوتاه "جایلینگ " از من خواست تا او را برای  پیوستن به  داعش همراهی کنم  . من نیز به خاطر عشق زیادی که به او داشتم موافقت کردم ."
وی افزود: " در مدت زمانی کوتاه دختر مورد علاقه ی من به شدت سختگیر شده و رفتاری محافظه کارانه پیدا کرد . اما با تمام این شرایط من واقعا عاشق او شده بودم و برای رضایت وی دست به هر کاری می زدم ."
محمد که اکنون پشیمان است و دوران محکومیت 8 ساله ی خود را می گذراند اعتراف کرد که عشق عقل و هوش وی را از بین برده بود و به همین خاطر دست به تصمیم اشتباهی زد که مسیر زندگی وی را تغییر داد.«ما پس از مدت زمانی کوتاه با هم ازدواج کردیم و سعی کردیم تا با پروازی  به ترکیه خود را به سوریه و اردوگاه داعش برسانیم اما در نهایت در فرودگاه می سی سی پی توسط نیروهای پلیس  بازداشت شدیم.

گزارش سی ان ان در پایان می گوید؛ هنگامی که محمد از زندان آزاد شود 32 سال سن خواهد داشت و تجربه ی وصف نشده ای از عشقی تلخ  را به دوش می کشد .

دختر مورد علاقه ام باعث پیوستن به داعش شد

 

دختر مورد علاقه ام باعث پیوستن به داعش شد
 
تدبير
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار