«سلام کوچولو» به رادیو برگشت
کد خبر: ۵۶۸۳
تاریخ انتشار: 2015 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
 سری جدید برنامه «سلام کوچولو» با اجرا و کارگردانی عذرا وکیلی از فردا به روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

عذرا وکیلی - مجری برنامه «سلام کوچولو» - با اعلام این خبر گفت: سری جدید برنامه «سلام کوچولو» که پیش از این در ایام رمضان از رادیو بازپخش می‌شد، از ابتدای مرداد ماه به روی آنتن می‌رود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در برنامه «سلام کوچولو» صورت گرفته است، اظهار کرد: در این سری از برنامه «سلام کوچولو» تلاش کرده‌ایم با کودکان سایر نقاط کشورمان ارتباط بیشتری داشته باشیم و آن‌ها را با برنامه درگیر کنیم؛ از جمله تغییراتی هم که در این برنامه شکل گرفته حضور مجریان کودک جدید در برنامه «سلام کوچولو» است که به مرور زمان بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

وکیلی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود از تغییر زمان پخش «سلام کوچولو» که پیش از این ساعت 10 صبح پخش می‌شد خبر داد و گفت: در طول ایام تابستان تصمیم گرفته شده است این برنامه هر روز ساعت 8 و 35 دقیقه به غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه پخش شود، اما از ابتدای مهرماه دوباره ساعت پخش این برنامه همان 10 صبح قدیم خواهد بود.

وکیلی در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: تاکنون پنج قسمت از برنامه «سلام کوچولو» تولید شده است.

 «سلام کوچولو» نام تنها برنامه‌ رادیویی برای قشر کودکان و خردسال است که توسط عذرا وکیلی، مجری و تهیه‌کننده با سابقه رادیو، ۴۰ سال بدون وقفه از رادیو ایران پخش شد. رادیو ایران پیش از این تصمیم به متوقف کردن این برنامه کرده بود و مدتی هم متوقف شد اما دوباره تصمیم گرفته شد که در رادیو بماند و به تولید خود ادامه دهد.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار