فراگیری چالش مانکن، این بار در کاخ سفید
کد خبر: ۵۶۶۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 December 02    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
در جریان اهدای نشان آزادی توسط باراک اوباما به ۲۱ نفر در کاخ سفید، چالش مانکن هم برگزار شد.
فراگیری چالش مانکن، این بار در کاخ سفیداگر یادتان باشد سال ۲۰۱۰ چالش سطل آب یخ مد شده بود و شخصیت‌های مشهور و کاربران عادی اینترنت، به صورت مرتب ویدئوهایی منتشر می‌کردند که در آنها در حال ریختن آب یخ روی خودشان دیده می‌شدند. این کار برای توجه دادن مردم به بیماری ALS بود.اما حالا مدتی است که فضای وب، مملو از ویدئوهای جالب جدید شده است و چالش مانکن مد روز شده است.در چالش مانکن، افراد حاضر در یک مکان، کاملا ثابت می‌شوند و بدون حرکت می‌مانند، گویی در میانه انجام کاری خشکشان زده است. معمولا به طور همزمان موسیقی‌ای در فضا در حال پخش است و بعد یکی از ترتیب‌دهندگان چالش، ویدئویی از صحنه می‌گیرد و با هشتگ #MannequinChallenge به توییتر می‌فرستد.
در جریان اهدای نشان آزادی توسط باراک اوباما به ۲۱ نفر در کاخ سفید، همین چالش هم برگزار شد. در این مراسم که در آخرین هفته‌های ریاست جمهوری باراک اوباما برگزار شد، ستاره‌هایی از دنیای سینما، ورزش و تجارت از جمله تام هنکس و رابرت دنیرو، الن دی جنرس، مایکل جردن، بیل گیتس و ملیندا گیتس این مدال را از رئیس جمهوری آمریکا دریافت کردند.
 
دانلود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
39
ما چالش مانکن هر روز داریم وقتی پدری در خونه اش رو باز میکنه و بچه اش میبینه دستش خالیه هر دو شون چالش مانکن دارن
پاسخ ها
مهرداد آمستردام هلند
| |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
دوست عزیز مشکل از تنبلی خود ما است , اینجا در اروپا هم ۱ نفر نمیتواند خرج ۳ نفر را بدهد !! پدر و مادر هر ۲ کار میکنند و بچه ها از ۱۴ سالگی هم کار میکنند و درس میخوانند , اما تو ایران ۱ نفر کار میکنند و ۶ نفر میخورند !! تا زن نگرفتن یا شوهر نکردند میگن هنوز بچه است و از جیب بابا میخوره !! آیا این روش درسته ؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
6
گل گفتی...
Masumeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
4
0
ما عادت کردیم که همش بناليم،چرا چیزهای خوب توی مملکتمونو نمبینیم،مثل امنیت،دینداری،محبت، و....گرچه کم و ظاهریه،ولی همینش هم توی بعضی کشورا نیست، کمی هم شاکر و سپاسگزار باشیم بد نیست، خداوند در قرآن گفته:اگر شکر کنید،نعمتها را زیاد میکنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار