محدودیت‌ های ترافیکی جاده‌ های کشور
کد خبر: ۵۶۵۴۹
تاریخ انتشار: 2016 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی روزهای آخر صفر را اعلام کرد.
 
تردد موتور سیکلت تا  ساعت 24 روز جمعه از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است.
 
تبصره-تردد موتور سیكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع خواهد بود.
 
جاده کرج-چالوس
 
 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یكشنبه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز یكشنبه (7 آذرماه) از كرج به سمت مرزن آباد، یكطرفه خواهد بود.
 
ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه (12آذرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز جمعه( 12آذرماه) از مرزن آباد به سمت كر، یك طرفه خواهد بود.
 
محور هراز
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 23 روز جمعه (12 آذرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 روز جمعه  از آب اسك به سمت تهران، یك طرفه خواهد بود.
 
محور ملک آباد - مشهد  
 
تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملك آباد از ساعت 6 تا 18 روزهای سه شنبه و چهارشنبه ممنوع است. ( مخصوص تردد زائران پیاده )
 
 وسایل نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی و یافاسدشدنی):
 
جاده چالوس
 
 تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
 
محور هراز
 
تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.
 
 تردد كلیه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی روز  پنجشنبه  و نیز از ساعت 6 روز جمعه  تا 6 صبح روز شنبه از محور هراز ممنوع است.
 
محور فیروزكوه
 
تردد كلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز یكشنبه و از ساعت 8 تا 22 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.
 
محور قدیم قزوین – رشت
 
تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است.
 
 آزاد راه قزوین – كرج
 
تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روز جمعه در محور فوق ممنوع است.
 
محور اردبیل- آستارا
 
تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از  8 الی 23 روزهای  چهارشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است.
 
 محورهای قوچان – مشهد ، سبزوار – مشهد ، گناباد – مشهد و تربت جام – مشهد و كلیه محورهای استان خراسان رضوی
 
تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روزهای سه شنبه و چهارشنبه در محور فوق ممنوع است.
 
تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملك آباد از ساعت 6 تا 18 سه شنبه و چهارشنبه ممنوع است. ( مخصوص تردد زائران پیاده )
 
محور سلفچگان – قم
 
تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز جمعه 12 آذرماه در محور فوق ممنوع است.
 
 محورهای قدیم ساوه – همدان
 
تردد كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روزهای دوشنبه و چهارشنبه  در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه ساوه – همدان است.
 
 اصفهان؛ محور نایین – خور - طبس
 
تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روز جمعه (12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.
 
محور هفتگل – باغملك – ایذه – دهدز – شهركرد
 
تردد انواع كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 10 الی 22 روز جمعه(12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار