آغاز بارش ها در کشور از فردا
کد خبر: ۵۶۴۵۲
تاریخ انتشار: 2016 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

امیر سرکرده اظهار داشت: امروز برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را داریم و تنها در بخش هایی از جنوب شرق کشور هوا نیمه ابری می شود. براساس نقشه ها امروز در کشور بارش باران نخواهیم داشت.  
 

آغاز بارش ها در کشور از فردا

وی ادامه داد: برای امروز در کلاانشهر ها به ویژه تهران، کرج، اراک، اصفهان  و قزوین شاهد رشد آلاینده ها وآلودگی هوا به علت سکون وضعیت جوی هستیم.  
 
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود  سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز چهارشنبه به کشور خبر داد و گفت: با ورود این سامانه  شاهد بارش باران در استان های آذربایجان غربی، کردستان،کرمانشاه، ایلام و بخش هایی از استان خوزستان خواهیم یود. این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.  
 
سرکرده با بیان اینکه روز پنج شنبه  بارش در شمال غرب،غرب و جنوب غرب کشور ادامه دامه دارد، گفت:  این بارش ها در دامنه جنوبی البرز، شهر تهران، سواحل خزر و بخش هایی از دامنه زاگرس آغاز می شود. همچنین  برای این مناطق وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.  
 
به گفته وی  شدت بارش ها در استان های غربی به حدی است که شاهد آبگرفتگی معابر خواهیم بود. بیشترین بارش ها  را در کهگیلو و بویر احمد،لرستان، شمال خوزستان و کرمانشاه  شاهد خواهیم بود. 

 
اتاق خبر24
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار