ربات‌های ایرانی خوش درخشیدند
کد خبر: ۵۶۴۵
تاریخ انتشار: 2015 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ با حضور بیش از 200 تیم از دانشگاه‌ها، مؤسسات و مدارس مختلف از 48 کشور دنیا از روز یکشنبه 28 تیرماه، در چین آغاز شد.
 
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همراهی سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست و ربات های انسان نما در این رقابت ها شرکت کرده است.

نایب قهرمانی تیم ربات های انسان نما

تیم ربات های انسان نمای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 که در چین برگزار می شود، مقام دوم را به خود اختصاص داد.

سروش صادق نژاد، سرپرست تیم های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت و گو با جام جم ضمن اعلام این خبر گفت: در لیگ ربات های انسان نمای سایز نوجوان، تیم هایی از کشورهای آلمان، آمریکا، هند، تایوان و ایران حضور داشتند. در نخستین روز از رقابت های برگزار شده در لیگ ربات های انسان نما، تیم اعزامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر توانست با کسب پیروزی در برابر تیمی از هند و کسب سه تساوی در مقابل تیم هایی از آلمان و ایران در جایگاه دوم رقابت های برگزار شده در این لیگ قرار گیرد.

ربات های فوتبالیست سایز کوچک در جمع 8 تیم برتر دنیا

تیم ربات های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شد به جمع هشت تیم برتر دنیا صعود کند. به گفته صادق نژاد: تیم ربات های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه امیر کبیر در رقابت با تیم هایی از ژاپن، برزیل و آمریکا و کسب امتیاز به مرحله یک چهارم رقابت های این لیگ صعود کرد. تیم ربات های فوتبالیست دانشگاه امیر کبیر در دوره های گذشته این رقابت ها چند قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

صعود تیم ربات های امداد و نجات به مرحله نهایی

در سومین روز برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2015، تیم ربات های شبیه ساز امداد و نجات دانشگاه صنعتی امیرکبیر در صدر رقابت ها قرار گرفت و به جمع چهار تیم برتر رقابت های این لیگ راه یافت.

صادق نژاد با اعلام این خبر افزود: مسابقات لیگ ربات های امداد و نجات با حضور تیم هایی از کشورهای مصر، ترکیه، چین، ژاپن و ایران برگزار می شود. تیم ربات های شبیه ساز امداد و نجات دانشگاه امیرکبیر در مرحله نخست این رقابت ها همه رقبای خود را با اقتدار پشت سر گذاشت و به مرحله پایانی راه یافت.

جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار