فرار هوشمندانه راننده قبل از جزغاله شدن+عکس
کد خبر: ۵۶۳۹۰
تاریخ انتشار: 2016 November 28    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
پس از اینکه راننده خودروی سواری بوی شدید دود را داخل خودروی خود احساس کرد سریع خودرو را متوقف کرد و از آن پیاده شد که با هشدارهای رانندگان عبوری و رهگذران متوجه آتش گرفتن وسیله نقلیه خود شد.

شاهدین ماجرا طی تماس با سامانه 125، موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی نیز بلافاصله ساعت 09:17 دقیقه صبح امروز زنگ ایستگاه 37 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه Incident در شهرک مسعودیه، خیابان شیرازی اعزام کرد.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش نشانان حاضر در محل درباره این حادثه گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد، یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 از قسمت موتور و داخل اتاقک آن دچار آتش‌سوزی شده و شعله ور بود و تلاش حاضرین در محل هم برای خاموش کردن آن نتیجه‌ای در بر نداشت.

وی بیان کرد: نیروهای آتش نشانی بی‌درنگ پس از کشیدن دو رشته لوله پرفشار آتش نشانی به سرعت به مقابله با شعله‌های آتشی که از میان خودرو به آسمان برمی‌خاست پرداخته و آن را در زمانی کوتاه خاموش کردند.

فرار هوشمندانه راننده از داخل 206 قبل از جزغاله شدن+عکس 
 
 
حسین ریکا تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به راننده خودرو که خانمی جوان بود آسیبی نرسیده و توانسته بود قبل از گسترش آتش از خودرو پیاده شود.
گفتنی است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است
ركنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار