خوردن آب در صبح ناشتا ممنوع
کد خبر: ۵۶۳۳۱
تاریخ انتشار: 2016 November 28    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: خوردن آب در طول شب و اول صبح به صورت ناشتاسبب سرد شدن کبد، مغز، رحم و تخمدان می‌شود، به‌همین دلیل توصیه می‌شود که هیچ‌گاه آغاز صبح با معده خالی، آب خورده نشود.

نعمت الله مسعودی متخصص طب سنتی به توضیح یکسری از عادات غلط خوابیدن پرداخت و گفت: در فصول سرد توصیه اکید شده است که قبل از ساعت 10 در خاموشی مطلق بخوابند اما متأسفانه هم اکنون افراد شام را دیر مصرف می‌کنند و فاصله بین خواب و هضم غذا را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: دیر خوابیدن و دیر از خواب برخواستن، سبب اختلالات خواب زیادی می‌شود، همچنین نوشیدن آب در طول شب و اول صبح به صورت ناشتا سبب سرد شدن کبد، مغز، رحم و تخمدان می‌شود. به‌همین دلیل توصیه می‌شود که هیچ‌گاه آغاز صبح با معده خالی، آب خورده نشود و در صورتی که فرد تشنه بود در موارد نادر و آن هم به صورت جرعه جرعه خورده شود، اما کسی که یک تشنگی دائمی در طرف صبح دارد باید به متخصص طب سنتی مراجعه کند.

این متخصص طب سنتی گفت: بعضی از افراد که بیماری تیروئید دارندو قرص لوتیروکسین را صبح ناشتا با آب مصرف می‌کنند بهتر است مصرف آن را به قبل از ناهار در طول روز بیندازند.

صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار