پیش‌ فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ مشهد‌
کد خبر: ۵۶۳۰۶
تاریخ انتشار: 2016 November 27    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
با فرا رسیدن ایام‌ وفات پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌‌ای (اتوبوس) برای خدمات‌دهی به زائران امام رضا (ع) افزایش یافت.

‌در این ایام مسیر زیارتی مشهد با افزایش تقاضای سفر مواجه است و در کنار ناوگان ریلی و هوایی، ناوگان اتوبوسی هم برای استفاده اقشار مختلف جامعه آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

بنا بر اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در‌ راستای کا‌هش سفر‌های شهری، کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت و هزینه‌ها، سیستم فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از گذشته از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم شد و بدین ترتیب شرکت‌‌های اتوبوسرانی و برخی سایت‌های معتبر امکان فروش اینترنتی بلیت اتوبوس را برای زائران امام رضا (ع) فراهم کرده‌‌اند، تا مراجعه مسافران به پایانه‌ها کاهش یابد.

‌زائران می‌توانند با خرید مطمئن و آنلاین بلیت اتوبوس، اقدام به رزرو بلیت رفت و برگشت خود به مشهدالرضا کنند‌ و ‌امکان مقایسه خدمات شرکت‌های مختلف اتوبوس‌رانی و آگاهی از ‌موجودی صندلی شرکت‌های مسافربری معتبر‌ داشته باشند.

در طرح عمومی، از تاریخ 6 تا 12 آذر علاقمندان سفر به مقصد مشهد مقدس، می‌توانند در قالب امکان انتخاب صندلی در داخل اتوبوس نسبت به تهیه بلیت و خدمات مورد نظر خود ‌اقدام کنند.
منبع: خبرگزاری فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار