تسویه حساب مرگبار با 2برادر
کد خبر: ۵۶۲۹۳
تاریخ انتشار: 2016 November 27    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
عصر 13 تیر ماه امسال بود که مرد 37 ساله ای به نام صادق برای گرفتن طلبش به در خانه یکی از دوستانش در خیابان وثوقی منطقه شادآباد رفت و از دوستش مجید خواست تا برای حل اختلاف مالی اش به جلوی در خانه بیاید.

مجید 37 ساله جلوی در خانه شان با صادق شروع به صحبت کرد اما دقایقی بعد بین آنها درگیری لفظی بالا گرفت و همین کافی بود تا برادر مجید که در خانه سرگرم کار نقاشی ساختمان بود برای میانجیگری وارد درگیری برادرش و صادق شود.

مسعود 37 ساله با کارتک نقاشی که در دست داشت وقتی وارد صحنه درگیری شد به هواخواهی برادرش با کارتک ضرباتی به سینه و بازوی صادق زد که همین باعث شد تا صادق روی زمین بیفتد.

در این مرحله صادق به بیمارستان طالقانی منتقل شد و پس از 4 ماه تلاش پزشکان برای نجات جان این مرد، صادق روز پنج شنبه 27 آبانماه به خاطر جراحات قفسه سینه اش در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب با شکایت برادر صادق بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این درگیری مرگبار وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله عصر 27 آبانماه با شناسایی خانه مسعود در منطقه شادآباد و در عملیات پلیسی این جوان را دستگیر کردند.

مسعود صبح دیروز برای تحقیقات فنی پیش روی بازپرس مرادی در شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران قرار گرفت و گفت: روز حادثه( Incident )در خانه بودم و در حال تمیز کردن کف سالن خانه با کارتک نقاشی بودم که صدای درگیری از جلوی در خانه شنیدم و به سرعت خودم را به صحنه درگیری رساندم که دیدم برادرم با صادق در حال درگیری هستند و سپس به هواخواهی برادرم با کارتک ضرباتی به سینه و بازوی صادق زدم که ناگهان او روی زمین افتاد و در ادامه او را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند.

وی افزود:برادرم مجید به صادق بدهکار بود و وقتی به هواخواهی برادرم رفتم فقط می خواستم درگیری آنها را پایان دهم و قصد کشتن( Killing )صادق را نداشتم و فکر نمی کردم ضرباتی که به او زدم با عث مرگش شود که پس از 4 ماه وقتی ماموران به سراغم آمدند تازه متوجه مرگ صادق در بیمارستان شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس مرادی در این مرحله دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.
منبع: جام جم آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار