سر زده به اتاق پسرم رفتم و چیزی که دیدم قابل باور نبود
کد خبر: ۵۶۲۶۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 27    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
اشک امانش نمی‌دهد شکسته وبسته حرف می‌زند، نفسی کشیده و از ناملایمات زندگی‌اش می‌گوید: به شما هم نگم به کی بگم، شب و روزم از تیره و تاری گذشته، 10 ساله کتک می‌خورم، فحش می‌شنوم، روح، روان، جسم و جانم داغون شده، ولی فقط به عشق دو فرزندم مانده‌ام، هنوز شش ماهه حامله بودم مورد شدیدترین ضرباتش قرار گرفتم، همه را دوام آوردم، فقط به خاطر بچه هام، می دونی آقا باید مادر باشی تا بدونی چی می گم، حتی رابطه بازیش با زن‌های مختلف رو هم تحمل کردم، خیلی عذاب آوره شوهرت رابطه‌اش با دیگران را به رخت بکشه اونوقت تو خون دل بخوری، این فضای مجازی هم شده بلای جان خانواده‌ها، همه اینها یه طرف پول بهم نمی ده میگه خودت خرجتو دربیار، زندگیم شده آشوب وقتی جیغ وداد می‌کنه بچه هام وحشت زده می شن، میگه اگه از حقوقت وبچه‌ها بگذری حاضرم طلاقت بدهم والا باید بسازی، ساختن که نه، دارم می‌سوزم، تو این همه سال دردمو با هیچ یک از اعضای خانواده‌ام نگفته‌ام، آخه برم چی بگم، مرد آرزوهام که روزی به گفته خودش برای ازدواج با من حاضربود هر شرطی را بپذیرد و من برای او تمام زندگیش بودم، کتکم می‌زند، فساد اخلاقی دارد، شبها در حضور من فیلم مستهجن می‌بیند و...

بازهم همه اینها را تحمل کردم، اما این کار آخریش قابل تحمل نیست، دیشب به همین خاطر درگیر شدیم، وارد اتاق پسرم که شدم آنچه دیدم قابل باور نبود، صفحه رایانه پسرم فیلمی پخش می‌شد که با دیدنش لرزیدم، پسر 10 ساله و این فیلم ها، فرصتی ندادم محکم زدم در گوشش، شروع به گریه کرد، مامان بخدا مال من نیست، منم تازه کامپیوتر و روشن کردم و تا روشن شد این تصاویر اومد، باورم نشد سیلی دیگری زدم با هر سیلی به پسرم خودم هم آتش می‌گرفتم و می سوختم، مامان به جان تو که خیلی دوست دارم من خبر ندارم حالا عیب نداره می‌خوای بازم بزن، بیش از این تحمل نداشتم بغلش کردم هردو زار زار می‌گریستیم، پس مامان اینها چیه بهم راست بگو قول می‌دم کاری با کسی نداشته باشم، فقط بگو که این تصاویراز کجا وارد کامپیوتر تو شده....

و در این اوضاع شوهر بی‌غیرت و پدر بی‌مسئولیت وارد اتاق شد و بی توجه به گریه‌های ما و براحتی در چشمانم زل زد و گفت اینها چیزی نیست فایل منه دیشب یادم رفت و پاکش نکردم، پسر 10 ساله خودش یه پا مرده بذار چشمش از همین الان واشه مگه خارجی‌ها را نمی‌بینی و....

صداقت در گفتار وگریه‌هایش مرا نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد اگرچه ما سال‌هاست که با این قصه‌ها وغصه‌ها همراهیم، و بدتر از اثرات احساسی، آثار فاجعه‌ای را که از آن حرف می‌زند وقتی تصور می‌کنید دقیقاً وحشتی را که می‌گوید قابل درک است، من تا حدی که ممکن بود از منظر حقوقی راهنمایی لازم را ارائه کردم، ولی اطمینان دارم علاج فاجعه نیست، پس مسئولانی که در مقابل آسیب‌های اجتماعی وظایفی دارید بشتابید و علاج کنید که فردا خیلی دیر است.
 
 
منبع: روزنامه ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
25
2
اين خانم بدبين وبيمار روانى است همينطور با پيشداورى بچه رو زد در مورد شوهرش هم قضاوت ناصحيح ميكنه همينكه شكمت سير ميكنه خدا رو شكر كن از بيكارى واسه بچه وشوهرت حرف درميارى بايد واسه كار بفرستنش جزيره تا قدر عافيت بدونه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
تو رو هم مثل اون مرد شتشوي مغزي داده اند که خارجي ها اين طور رو خارجي ها ان طور . نه بابا اونا فقط تو ماهواره هستش . بدبخت دارن تبليغات ميکنن ، دارن با جنگ نرم مردم جهان سوم رو نابود ميکنن.
بابا يه کم عاقل باشين . اسم شما آدمه . حيونها هم اينکارا رو نميکنن.
قرآن شريف در وصف مردان شايسته، به بانوان، چنين سفارش مى كند: مردانى مناسب همسرى اند كه پنهانى و به صورت نامشروع، با زنان، دوستى و رابطه نداشته باشند؛ «وَ لا مُتَّخِذِي أَخْدانٍ»؛ مائده (5)، آيه 5.؛ «كسانى كه دوست دختر، اختيار نكرده باشند».
همچنين به مردان، چنين سفارش مى كند: زنانى شايسته همسرى هستند كه به صورت پنهانى، با مردان رابطه دوستى نداشته باشند؛ «وَ لا مُتَّخِذاتِ أَخْدانٍ»؛ نساء (4)، آيه 25.؛ «كسانى كه دوست پسر اختيار نكرده باشند».
بنابراين، در زمانى كه ماهواره، اينترنت و انواع تلفن ها و پيامك و محيطهاى كار و تحصيل مختلط وجود نداشت، باز هم اين مسئله داراى موضوعيت و مورد ابتلاى انسان ها، به ويژه جوانان بوده است و اين، حاكى از كشش و جاذبه اى فوق العاده قوى، بين دو جنس مرد و زن است. اگر اين جاذبه ها نبودند، هيچ گاه كانون خانواده در زندگى انسان، شكل نمى گرفت؛ هيچ مردى در شبانه روز براى آسايش و رضايت همسرش، در محيطهاى سخت كارى، زحمت نمى كشيد و زنان نيز راضى به انجام امور سخت و طاقت فرساى خانه و خانواده نبودند.
اصولاً زندگى مشترك طولانى مدت بين دو انسانى كه داراى تربيت متفاوت و خصوصيات و سليقه هاى مختلف هستند، چگونه ممكن است؟
اگر آن جاذبه معجزه آسا نبود، چه بسا نظام احسن جهان، دچار از هم گسيختگى مى شد و ايثار و عشق براى بشر كه فرزند خاك است و از افلاك بى خبر، واژه اى كاملاً ناشناخته بود و گرمى از زندگى، رخت برمى بست. خلق اين كشش، يكى از هنرهاى خالق حكيم است؛ اما در طول تاريخ، همواره شاهد رفتارها و واكنش هايى يك سويه، همراه با افراط از طرفى و تفريط از جانب ديگر، در مواجهه با اين موضوع بوده ايم. بعضى با عينكى كاملاً سياه بين و گروهى ديگر با ديدگاهى صددرصد موافق، به رابطه بين دختر و پسر نگريسته اند.
فانوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
1
8
درچنین وضعی،باوجود اینهمه پیشرفت،وقتیکه زن، بچه دار میشود، نباید تنها مرد بی مسولیتش را شماتت کرد،زنی که درهمان اوان ازدواج واگویی میکند که مورد ضرب و شتم و اذیت شده،پس چرا در نهایت جهل و حماقت،بچه دار شده و آن بچه ی بیچاره را درگیر زندگی نکبتبار خود و همسر بی وجدانش میکند.اگر زمان قدیم بود،میشد برای بچه دار شدن ناخواسته اش،توجیه بیاورد،ولی متاسفانه در شرایط کنونی،بااینهمه آگاهی و پیشرفت علم،چرا شعور بشریت پس رفت میکند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
3
10
حق دارند بعضی زنها شوهرانشان را می کشند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
حق کی این حق رو میده اون وقت؟؟؟ هر زنی از زندگیش ناراضی هست باید قبل از بچه دار شدن طلاق بگیره خلاص.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
4
به نظر می رسد بیشتر به دنبال بقا و منافع خودشان هستند تا شناخت و حل آسیب های اجتماعی. متاسفانه به نظر می رسد که تازه این اول ماجرا باشد. ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
4
به اون بابا باید گفت تو که میگی بزار بچه اینها رو ببینه مگه خارجی هارو نمیدونی. اولا در هر سنی بچه حق دیدن فیلمهایی پرنو رو نداره ثانیا اون ور قضیه رو ببین که وقتی کسی با کسی پیمان زناشویی میبنده دیگه دنبال روابط خارج از زنا شویی نمیره.
در آخر تا ما به اون سطح فرهنگی و روابط خصوصی و اجتماعی مطلوب برسیم و با این سیستم حکومتی که به همه یاد میده حقه بازی ،کلک،دزدی، و هزار جور چیزهای دیگه راه درازی داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار