مرگ تلخ مادر و دختردر تهران
کد خبر: ۵۶۱۹۴
تاریخ انتشار: 2016 November 26    -    ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
دختر 16 ساله و مادر معلولش براثر نشت گاز درحمام خانه جان سپردند.  شامگاه پنجشنبه 3 آذر مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ دختر و نوه‌اش در محله نازی آباد خبر داد. به دنبال اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق راهی محل حادثه شده و با پیکر زن 42 ساله و دختر 16 ساله‌اش مقابل در حمام روبه ‌رو شدند.
 
مرد میانسال که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در این خصوص به بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران گفت: دخترم از ناحیه دو پا معلول است و با نوه 16 ساله‌ام زندگی می‌کرد. امروز چندین بار با تلفن همراه و خانه‌شان تماس گرفتم اما پاسخی ندادند.
 
به همین خاطر نگران شدم و به خانه‌شان آمدم ولی هرچه زنگ زدم کسی پاسخگو نبود. از آنجا که دخترم بی‌خبر از من خانه را ترک نمی‌کند، نگران شدم وبه اینجا آمدم که پس ازورود با جسد آنها روبه‌رو شدم.در ادامه بررسی‌ها مشخص شد دختر نوجوان مادرش را به حمام برده که متوجه نشت گازشده و تلاش می‌کند مادر را از حمام بیرون آورد اما در نهایت هردو تسلیم مرگ می‌شوند. در تحقیقات صورت گرفته علت گازگرفتگی، مسدود بودن دودکش بخاری و آبگرمکن اعلام شد. در ادامه با دستور بازپرس جنایی، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ روشن شود.
 
ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار