قول خوشحال‌کننده یوفا به فوتبال ایران
کد خبر: ۵۶۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 26    -    ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مایکل فن پراخ، رییس فدراسیون فوتبال هلند و معاون اول یوفا و یوهان فن خاین، رییس کمیته آموزش یوفا که به دعوت مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به ایران آمده‌اند، امروز در کمپ تیم‌های حاضر شدند
 
تاج پس از حضور در کارگاه TMS، بخش‌های مختلف آکادمی ملی فوتبال را به مدیران هلندی داد. تاج در ابتدای صحبت‌هایش گفت: زمین شماره کمپ به دلیل مشکلاتی که وجود داشت در دست ترمیم و کشت چمن جدید است. قصد داریم در کنار زمین شماره ٢، زمینی را هم به تیم ملی فوتبال ساحلی اختصاص بدهیم.
 
او در ادامه به سمت زمین شماره یک اشاره کرد و گفت: این زمین برای تیم ملی بزرگسالان است که در حال حاضر از کیفیت خوبی برخوردار نیست و نیازمند چمن مناسب‌تری است. باید درباره چمن با شما ( رییس فدراسیون فوتبال هلند) جلسه‌ای را برگزار کنیم.
 
سپس یوهان فن پراخ، رییس فدراسیون فوتبال هلند، آکادمی فوتبال ایران را زیبا عنوان کرد و گفت: کمپ شما فضای زیبایی دارد.
 
او همچنین با اشاره به زمین شماره یک گفت: این زمین و کمپ خیلی قشنگ و جالب ساخته شده است. آیا مردم عادی هم می‌توانند از اینجا دیدن کنند؟
 
رییس فدراسیون فوتبال هلند همچنین درباره درخواست تاج برای کمک به ترمیم چمن زمین شماره یک گفت: شما می‌توانید از کمک شرکت‌های بزرگ هلند بهره ببرید. من برای کمک به شما با آنها صحبت خواهم کرد.
منبع: ورزش 3
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دل خجسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
ای خداااا... چقدر خوشحال شدم!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار