هشدار هاوکینگ در مورد آینده بشر+تصاویر
کد خبر: ۵۶۱۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 26    -    ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
استیون هاوکینگ، فیزیکدان و کیهان شناس برجسته انگلیسی به تازگی نظر جدیدی را در مورد آینده زندگی انسان و همچنین موجودات فضایی مطرح کرده است. بنا به نظر وی سیارک ها، تهدیدی بزرگ برای تمام  تمدن های موجود در کیهان به حساب می آیند. هاوکینگ سیارک ها را تهدیدی جدی و بالقوه برای زندگی انسان ها و حتی تمدن موجودات فضایی دانسته است
 
هشدار جدی استیون هاوکینگ در مورد آینده بشر و موجودات فضایی+تصاویر

در ویدئوی تکان دهنده ای نیز که به تازگی بر روی سایت "Asteroid Day” قرار گرفته است ضمن تاکید بر جدی شمردن این تهدید بزرگ، خواستار توجه جدی دانشمندان، سیاستمداران و عامه مردم به این مسئله شده است.

 "پاتریک میشل” ستاره شناس نیز در این خصوص گفت: ” منظومه شمسی ما مملو از سنگ های فضایی غول پیکر است که  اندازه طول برخی از آنها حتی بیشتر از ۱ کیلومتر است. سیاره ما در معرض حدود ۹۰ درصد از این سیارک ها قرار دارد و با برخورد شدید هر یک از آنها به زمین ممکن است نسل بشر کاملا منقرض شود.

هشدار جدی استیون هاوکینگ در مورد آینده بشر و موجودات فضایی+تصاویر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
1
گفته توجه کنیم.میشه دقیقتر بگه چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟ شوخیش گرفته
روشنفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
2
به علت وجود دو کره بزرگ زحل و مشتری و جاذبه شدید این دو سیاره بر روی سیارکها، احتمال برخورد در هر صد و بیست میلیون سال یکبار است. این برخوردها طبیعی بوده و حتی برای بوجود آمدن موجودات تکامل یافته تر ضروری هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار