با شاسی بلند فولکس واگن آشنا شوید + تصاویر
کد خبر: ۵۶۰۹۱
تاریخ انتشار: 2016 November 25    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
فولکس ولگن مدلی از شاسی بلند اطلس (Atlas) که  مختص بازار های امریکای شمالی است  را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس بر روی صحنه  برد.
 
 
با شاسی بلند هفت نفره فولکس واگن آشنا شوید + تصاویر
 
این مدل بر روی پلتفرم مدولار MQB فولکس واگن ساخته  و  برای اولین بار  با همین پلتفرم در کارخانه واقع در «چاتانوگا»  در ایالت تنسی ایالت متحده امریکا تولید شده و به فروش خواهد رسید.  شاسی فولکس واگن اطلس از نظر طول شاسی بین مدل های Tiguan  و  Touareg  قرار می گیرد.
 
این پلتفرم در  کانسپت CrossBlue که در سال 2013 میلادی درنمایشگاه اتوموبیل دیترویت به نمایش گداشته شده بود  نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. اطلس اولین خودروی کمپانی فولکس واگن است که بر روی این پلتفرم  در ایالت متحده تولید خواهد شد. 
 
 
با شاسی بلند هفت نفره فولکس واگن آشنا شوید + تصاویر
 
SUVهفت نفره اطلس  در مرحله اول در بازار ایالات متحده در دسترس خواهد بود. البته فروش این مدل در بازار خودروی چین نیز در دستور کار کمپانی فولکس واگن قرار دارد.
طراحی داخلی  خودرو با خودروی های جدید فولکس واگن به اشتراک گذاری های زیادی داشته  است.
 
 
با شاسی بلند هفت نفره فولکس واگن آشنا شوید + تصاویر
 
در مورد پیشرانه نیز باید افزود که در زیر کاپوت این شاسی بلند هفت نفره، پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر I-4 با توانایی تولید قدرت 238 اسب‌بخار قرار خواهد داشت. البته در سطحی بالاتر، یک موتور 3.6 لیتری V-6 با توان تولید 280 اسب‌بخار نیز  به مشتریان ارائه خواهد شد. در هر دو موتور نیز قدرت های گفته شده توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک  به چرخ ها منقل خواهند شد.
 
 
با شاسی بلند هفت نفره فولکس واگن آشنا شوید + تصاویر
 
خودرو كار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار