استقبال سرد از «سلام بمبئی»؛بلیت‌ 300 هزار تومان
کد خبر: ۵۶۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 25    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
سازنده‌های فیلم «سلام بمبئی» طی اقدامی بی‌سابقه، تصمیم گرفتند بلیت‌های مراسم افتتاحیه این فیلم را با قیمت 300 هزار تومان پیش‌فروش کنند که البته با استقبال سرد مخاطب‌ها مواجه شد.
 
استقبال سرد مخاطبان از مراسم افتتاحیه «سلام بمبئی» با بلیت‌های 300 هزار تومانی! 

قرار است افتتاحیه «سلام بمبئی» با حضور بازیگرهای ایرانی و هندوستانی فیلم و همچنین دو خواننده هندی که در فیلم هم قطعه‌هایی را اجرا کرده‌اند در این مراسم شرکت داشته باشند.
 
جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده «سلام بمبئی» در گفت‌وگو با آنا اعلام کرد: «تمام بلیت‌ها فروخته خواهند شد و هنوز وقت زیادی برای خرید بلیت مراسم افتتاحیه باقی مانده است!»
 
استقبال سرد مخاطبان از مراسم افتتاحیه «سلام بمبئی» با بلیت‌های 300 هزار تومانی! 
 
این در حالی‌ست که طی دو روز گذشته تنها 14 بلیت این برنامه فروخته شده و با توجه به ظرفیت بیش از 1100 نفر سالن همایش‌های برج میلاد، باید منتظر ماند و دید مسئولان «سلام بمبئی» چه تدابیری را افتتاحیه و استقبال سرد مخاطبان تا این لحظه می‌اندیشند.
 
البته در ایران مرسوم است: وقتی فیلم‌ها و برنامه‌های این‌چنینی پس از هزینه‌های زیاد، با بی‌توجهی مخاطبان مواجه می‌شوند با شرایط ویژه چون تخفیف‌های زیاد و فروش بلیت‌ها به ارگان‌های دولتی، بخشی از بلیت‌ها فروخته می‌شود. باید منتظر ماند و دید عوامل «سلام بمبئی» برای فروش بلیت‌های گران‌قیمت مراسم افتتاحیه این فیلم چه می‌کنند.
 
آنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
11
واقعا برای اون 14 نفر هم متاسفم....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار