تصادف زنجیره ای در بابل
کد خبر: ۵۶۰۰۸
تاریخ انتشار: 2016 November 24    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
مهدی غلامنیا روشن  اظهار کرد: طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر تصادف پراید با کامیون، پژو، اتوبوس و سمند  در جاده جدید بابل به امل درزیکلا بزرگ گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس تکنسین های پایگاه امین آباد و دانشگاه و پایگاه هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد‌.

غلامنیا روشن، تصریح کرد: اولین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان پنج دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین های اورژانس در مدت زمان ۱۴ دقیقه و سومین اکیپ از تکنسین‌ها در مدت زمان در مدت زمان ۲۰ دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس بابل، گفت: در این حادثه متاسفانه سه نفر مرد ۳۵، ۵۰ و۶۰ ساله و پنج نفر زن ۴۰، ۲۰، ۲۱، ۴۶ و ۲۳ ساله دچار خونریزی‌های مختلف اعضای بدن شدند.

این مسئول، یادآور شد: در این حادثه زن ۴۰ ساله وضع‌اش وخیم بود و تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

غلامنیا روشن از تصادف دیگری نیز در نوشیروانکلای بابل خبرداد و افزود: در این تصادف دو دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کردند که چهار نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: پس از گزارش این حادثه به مرکز اورژانس، پایگاه خشرودپی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس بابل، با بیان اینکه دراین حادثه سه زن ۸، ۱۳و ۲۵ ساله و یک مرد ۵۰ ساله دچار آسیب‌دیدگی‌هایی از اندام‌های سر و صورت و کتف شدند، گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند. این مسئول، یادآور شد: اورژانس ۱۱۵ بابل در روز گذشته ۷۰ مأموریت انجام داد که۲۵ مأوریت آن تصادفی بود.
منبع: خبرگزاری ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار