بارش 152 سانتی برف در مازندران
کد خبر: ۵۶۰۰۶
تاریخ انتشار: 2016 November 24    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
عطاالله داداشپور درباره وضعیت استان مازندران در پی بارش برف اظهارکرد: در حال حاضر برابر آخرین گزارش های دریافتی در برخی از مناطق آمل و نوشهر قطعی برق گزارش شده است که اکیپ های مدیریت بحران و اداره برق منطقه در محل حضور داشته و اقدامات برای وصل جریان برق در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا مشکل قطعی آب در چند نقطه معدود استان نیز رفع شود، گفت:  عوامل و تیم های مدیریت بحران و دیگر دستگاه های خدماتی در استان مازندران در آماده باش کامل هستند و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری ازتکرار بحران برفی که چند سال قبل در استان رخ داد انجام شده است.

معاون مدیرکل بحران استان مازندران با بیان اینکه در برخی از راه های مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان نیز بارش برف مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: عوامل مدیریت بحران، راهداری و پلیس راهور در محل حضور داشته و اقدامات خود برای بازگشاییو یا ایمن سازی معابر را آغاز کرده اند.
 داداشپور با بیان اینکه از ماه ها قبل جلساتی برگزار و در آن نسبت به دوگانه سوز شدن برخی نانوایی ها در استان تاکید شده است، گفت: همچنین در حال حاضر نیز با هماهنگی های انجام شده اقداماتی همچون نمک پاشی، شن پاشی و... در معابر و راه ها انجام شده و در حال انجام است. تجهیزات لجستیکی نیز در استان بکار گرفته شده اند.
 
وی در مورد خسارات ناشی از بارش برف نیز اظهار کرد: خساراتی به بخش کشاورزی ، باغات و واحدهایی همچون مرغداری و ... وارد شده است که بیشترین آن مربوط به حوزه باغداری بوده است.

معاون مدیرکل بحران استان مازندران اعلام میزان دقیق خسارات را منوط به بررسی آن از سوی کارشناسان دانست ودرباره میزان بارش برف در استان مازندران نیز خاطرنشان کرد: برابر اطلاعاتی که هواشناسی به ما اعلام کرده بیشترین میزان بارش برف در منطقه آلاشت بوده که ارتفاع برف 152 سانتی متر بوده است، اما در مناطق دشتی همچون نور، نوشهر و ... نیز بارش برف داشتیم، در نوشهر میزان بارش در طول یک هفته 280 میلیمتر و در نور میزان بارش برف 30 سانتی متر بوده است.

به گفته معاون مدیرکل بحران استان مازندران بر اساس اعلام هواشناسی این سامانه بارشی طی امشب و فردا از استان مازندران خارج خواهد شد.
وی از شهروندانی که قصد سفر به استان مازندران را دارند، خواست که در شرایط فعلی سفر خود را به تاخیر بیاندازند.
منبع: خبرگزاری ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار