قانون عجیبی که رئیس فیفا تصویب کرد
کد خبر: ۵۵۸۹۸
تاریخ انتشار: 2016 November 23    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
ریاست فیفا قانون مدون همراه داشتن GPS توسط بازیکنان خارج از اردو‌های ملی و حتی باشگاهی را به هیئت‌مدیره سپرد و طبق روال فدراسیون جهانی فوتبال، این قانون پس از تصویب نهایی به کمیته مسابقات فیفا ابلاغ خواهد شد.
 
روزنامه فرانسوی «لوپاریزین» از قول اینفانتینو آورده است: «آشتی فوتبال با تکنولوژی باید شکل بگیرد البته مدیریت ورزشی حرف اول را می‌زند و اگر تکنولوژی به فوتبال آسیب بزند، حذف خواهد شد، قضیه چشم الکترونیکی و نصل تکنولوژی عبور توپ از خط دروازه به سود فوتبال بوده و تکنولوژی GPS نیز به سود فوتبال خواهد بود.»
 
اینفانتینو در ادامه در خصوص دلخوری مدیران برخی از باشگاه‌ها هم گفته است: «نگران چه هستید؟ سرمربی تیم فوتبال چه ملی و چه باشگاهی باید بداند بازیکنانش کجا هستند حتی اگر اردو تعطیل باشد، بازیکن فوتبال حقوق نجومی دریافت می‌کند تا شبیه یک کارمند ساده نباشد، او زندگی مشابهی با سایر شهروندان ندارد و نمی‌تواند هر کجا که خواست برود.»
 
اینفانتینو پا را فراتر گذاشته و می‌گوید نصب GPS درون زمین هم لازم است: «اگر GPS به بازیکنان نصب شود، داور بازی با قاطعیت می‌تواند اعلام آفساید کند، همه بازیکنان باید GPS و یا حداقل سنسور مخصوص داشته باشند که به صورت تعریف شده، اگر در آفساید باشند بلافاصله به داور هشدار داده شود. نصب GPS برای فوتبال امروز یک مورد واجب و بسیار مهم است.»
 
ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار