3 اعتراف متفاوت ناپدری در قتل زینب + عکس
کد خبر: ۵۵۸۶۵
تاریخ انتشار: 2016 November 23    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
بیست و هفتم مهرماه سال 92 جنازه یک دختر خردسال در کوچه ای خلوت در صفادشت کرج پیدا شد. شواهد نشان می داد دخترناشناس با پیچیده شدن طناب دور گردنش کشته شده است. تلاش ماموران برای افشای هویت این دختر بچه آغاز شده بود که معلوم شد زن جوانی چند روز قبل ناپدید شدن دختر خردسالش را به پلیس Police گزارش کرده بود. نشانی هایی که این زن به پلیس ارائه داد با جنازه دختربچه مطابقت داشت و به این ترتیب زن جوان به سردخانه پزشکی قانونی رفت و جنازه دختر 7ساله اش به نام زینب را شناسایی کرد.

این زن به پلیس گفت: چهار سال قبل به خاطر اعتیاد همسرم از او جدا شدم و سرپرستی زینب را به عهده گرفتم. دوسالی است که با مرد جوانی به نام عبدالله ازدواج کرده ام. اما عبدالله رابطه خوبی با دخترم ندارد و من به او مشکوک هستم.

با اطلاعاتی که این زن به پلیس داد عبدالله 34ساله بازداشت و به کشتن دختر خردسال همسرش اعتراف کرد. وی گفت: دختربچه را به بهانه گردنش از خانه بیرون بردم و او را در یک خیابان خلوت خفه کردم.

این مرد درباره علت این جنایت انگیزه های متفاوتی را مطرح کرد. وی در نخستین بازجویی ها گفت: در یک کارگاه کار می کردم و با کارگران دیگر رقابت داشتم. صاحب کارم قرار بود یکی از کارگران را اخراج کند. به همین خاطر زینب را کشتم تا جنایت را گردن یکی از کارگران کارگاه بی اندازم و خودم با خیال آسوده کار کنم.

وی در بخش دیگری از اعترافاتش ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: به سختی کار می کردم تا خرج زندگی ام را تامین کنم. خرج درس و مدرسه زینب هم زیاد بود و فشار عصبی زیادی برایم ایجاد کرده بود به همین خاطر او را کشتم.

به دنبال اعترافات این مرد جنایتکار و بازسازی صحنه جرم برای عبدالله کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در این بین مادر زینب اعلام کرد با توجه به اینکه در این سالها از پدر زینب خبر ندارد گمان می کند او مرده است. این زن از طرف خودش اعلام کرد: از عبدالله شکایتی ندارد و رضایت می دهد.

با اعلام گذشت این زن رییس قوه قضاییه به بررسی پرونده پرداخت و برای عبدالله درخواست قصاص را مطرح کرد. به این ترتیب این مرد دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور دوقاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه مادر قربانی بار دیگر رضایتش را اعلام کرد. عبدالله نیز قتل را گردن گرفت و گفت: چون شیشه مصرف می کردم و حال طبیعی نداشتم دختربچه را کشتم اما حالا پشیمانم.

در پایاین این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به اینکه هنوز مدرکی مبنی بر زنده بودن یا مرگ پدر قربانی به دست نیامده است پرونده را به دادسرای امور جنایی برگرداند تا تحقیق درباره مردن یا زنده بودن پدر گمشده تکمیل شود.

منبع: رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار