آموزش جدید داعش به کودکان + تصاویر
کد خبر: ۵۵۸۵۹
تاریخ انتشار: 2016 November 23    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

تروریست‌های داعشی می‌کوشند با شستشوی فکری کودکان، به آنها کشتار و ساقط کردن هواپیماهای جنگنده را آموزش دهند.

کتاب‌های باقی‌مانده تروریست‌ها پس از آزادسازی شهر نمرود نشان می‌دهد این گروه می‌کوشد از کودکان به عنوان نیروهای جدید افراطی بهره گیرد. بر روی جلد کتاب‌های آموزشی داعش، یک کودک سلاحی اتوماتیک را روی شانه خود گذاشته است. 

 

111.jpg

 

این گروه تروریستی در مجموعه کتاب‌های جدید خود چگونگی تبدیل شدن به یک تروریست را آموزش می‌دهد. تروریست‌های داعشی کودکانی را که شستشوی مغزی داده‌اند با سلاح‌های کوچک به میدان نبرد می‌فرستند. در تعدادی از فیلم‌های منتشر شده از داعش، این کودکان اسرای داعش را اعدام می‌کنند. 

 

در یکی از کتاب‌هایی که داعش برای کودکان هشت ساله تهیه کرده است، به آنها واژگانی چون جلیقه و انفجار را آموزش می‌دهد. در یکی از تمرین‌های کتاب پنجم که برای کودکان 11 ساله تهیه شده، آمده است: "این‌ها جنگجویان هستند. آنها همینک در حال شلیک گلوله هستند."

 

222.jpg

 

حسام، نوجوان 16 ساله که به وسیله داعش آموزش دیده است می‌گوید: آنها می‌کوشند به ما بیاموزند چگونه یک جنگنده را ساقط کنیم. آنها تصویر یک جنگنده و باک سوخت آن را به ما نشان می‌دهند و از ما می‌خواهند آن را هدف قرار دهیم. همچنین یک کتاب درباره سلاح‌هایی مانند کلاشنیکف و قناصه وجود دارد. 

 

5467083_173.jpg

 

گروه تروریستی داعش دارای تفکر وهابیت است و از سوی کشورهای مرتجع منطقه حمایت مالی می‌شود. پس از شکست‌های مفتضحانه این گروه و فرار تروریست‌ها از میدان جنگ، داعش می‌کوشد با شست و شوی فکری کودکان، از آنها برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره گیرد.

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار