هشدار درباره بارش برف و یخبندان در تهران
کد خبر: ۵۵۷۳۰
تاریخ انتشار: 2016 November 21    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال بروز یخبندان در پایتخت و به خصوص مناطق شمالی آن گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش برف در پایتخت و یخ زدگی معابر به ویژه در نقاط شمالی شهر از شهروندان می خواهیم که صبح فردا تا حد امکان از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کرده و با وسیله نقلیه شخصی از خانه خارج نشوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه لازم است رانندگان تجهیزات رانندگی در شرایط زمستانی را همراه داشته باشند، گفت: با توجه به لغزندگی معابر استفاده از لاستیک های یخ شکن ضروری است.

مهماندار با تشکر از همراهی شهروندان با پلیس در ساعات پیک ترافیک گفت: از شهروندان می خواهیم که اگر مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند با سرعت مطمئنه رانندگی کنند چرا که در روزهای بارندگی و یخ زدگی با توجه به پایین آمدن سطح اصطکاک احتمال تصادف بیشتر است.
وی با اشاره به احتمال پرحجم شدن ترافیک در ساعات آغازین روز نیز گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایام برای روانسازی ترافیک و خدمت به شهروندان در آماده باش هستند.
منبع: خبرگزاری ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار