خودکشی سارق در پایگاه پلیس آگاهی
کد خبر: ۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار: 2016 November 21    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
سارق جوانی که پس از دستگیری به آخر خط رسیده بود، از طبقه سوم پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران خود را به پایین پرت کرد.
 
 روز پنجشنبه بازپرس کشیک، سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی در جریان خودکشی متهم زورگیری در پایگاه سوم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
پس از حضور وی در محل مشخص شد مرد جوان که از اتباع خارجی بوده و حین آخرین زورگیری خود از یک پیرزن ۸۰ ساله بازداشت شده، هنگام بازجویی و زمانیکه خودش را در برابر مجازات زندان دیده است به سمت پنجره باز اتاق بازجویی رفته و خودش را به پایین پرتاب کرده است.
 
روز ۲۳ آبان ۹۵ بود که ماموران پایگاه سوم آگاهی تهران بزرگ پس از گزارشات دریافتی در جریان سرقت‌های زورگیری توسط چند تبعه خارجی در محدوده استحفاظی خود قرار گرفتند.
 
پس از ثبت این موضوع در پرونده و با هماهنگی‌های قضائی تلاش‌ها برای دستگیری متهمان پرونده به جریان افتاد تا اینکه در آخرین سرقت، بالاخره یکی از سارقان که بیشتر سرقت‌های خود را از افراد پیر انجام می‌داد با همکاری مردم و تلاش‌های ماموران پایگاه سوم آگاهی دستگیر و با صدور دستور قضائی برای انجام تحقیقات، تحت بازداشت پایگاه سوم آگاهی تهران قرار گرفت.
 
این ماجرا در حالی بود که به دلیل وجود سرقت‌های بیشتر این تبعه خارجی تحت بازجویی‌های ماموران مبارزه با سرقت پایگاه سوم آگاهی تهران قرار داشت و روز پنجشنبه در اقدامی عجیب متهم دست به خودکشی زد.
 
این متهم که تحت بازجویی قرار گرفته، زمانیکه خود را در آخر خط دیده بود از همان طبقه سوم که ماموران در حال بازجویی از او بودند به سمت پنجره رفته و زمانی که با پنجره باز روبه‌رو شده است خودش را به پایین پرتاب کرده است.
 
پس از این بود که بازپرس سجاد منافی آذر بلافاصله در جریان موضوع خودکشی این فرد قرار گرفته و با حضور سریع در محل به همراه تیم تشخیص هویت آگاهی به بررسی موضوع پرداخت.
 
افسر بازجوی پرونده که ادعا داشت این سارق خودش را به پایین پرتاب کرده است با بررسی‌های دوربین مداربسته نصب شده در محل، حرفش اثبات شد.و بعد از آن جسد به دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا هرگونه ابهامی در این مساله مورد بررسی قرار بگیرد.
 
آرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار