پیش بینی آب و هوایی تا سه روز آینده
کد خبر: ۵۴۱۶
تاریخ انتشار: 2015 July 20    -    ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی هوا در کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقش‌های پیش‌یابی هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز به طور لحظه‌ای وقوع وزش باد شدید در استان‌های تهران، البرز، قزوین سمنان، قم و مرکزی پیش بینی شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز تداوم بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر به ویژه در مازندران، گلستان و در شمال شرق همچون استان خراسان شمالی ادامه خواهد داشت، افزود:  در واقع از بعد از ظهر امروز از میزان بارش در این نواحی کاسته می‌شود. همچنین در ساعات بعد از ظهر امروز رشد ابر، رگبار باران ورعد و برق و وزش باد در مناطق واقع در البرز مرکزی و شرقی شامل استان‌های البرز تهران سمنان و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق پیش بینی شده است.

گودرزی در ادامه با بیان این مطلب که شدت بارش امروز در استان چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان، ارتفاعات زاگرس مرکزی سیستان و بلوچستان و کرمان رخ خواهد داد، افزود: طی دو روز آینده نیز بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی در استان تهران و مازندران و در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی و جنوب شرق رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی کشور با بیان این مطلب که شدت بارش در روز سه شنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان، نیمه شمالی فارس، استان‌های چهارمحال بختیاری و کهکیلویه وبویر احمد، شرق لرستان و جنوب غرب اصفهان خواهد بود، تصریح کرد:  همچنین روز چهارشنبه درغرب کرمان استانهای فارس، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد لرستان غرب و جنوب اصفهان و شمال خوزستان خواهد بود.

وی در خاتمه اظهار کرد: طی سه روز آینده نیز شرق شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل با طوفان گردو خاک همراه خواهد بود.
میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار