چند روز بارانی در پیش روی خواهیم داشت؟
کد خبر: ۵۱۷۵
تاریخ انتشار: 2015 July 18    -    ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
خانم فریبا گودرزی گفت: در سه روز آینده همچنان در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات مرکزی البرز بارش باران و پدیده رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: دامنه این بارش‌ها در روز یکشنبه برخی استان‌ها از جمله قزوین، البرز، همدان، تهران و مناطق شمالی سمنان را در بر خواهد گرفت، شدت بارش‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان اعلام شده که در روز یکشنبه شدت آن بیشتر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز شنبه تا اواسط هفته آینده به دلیل نفوذ جریان‌های شمالی دمای هوا در استان‌های نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت ، گفت: دریای خزر در این روز ها نیز مواج و متلاطم پیش بینی شده است که به مسافران عزیز توصیه می‌شود از شنا کردن در سواحل دریایی جدا خودداری کنند.

گودرزی در ادامه اعلام کرد: در روزهای آتی نیز برای نواحی شرق و شمال شرقی کشور وزش باد و گرد و غبار پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین بیان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه جاده‌های کوهستانی و ارتفاعات مرکزی البرز به دلیل بارش باران پرترافیک خواهد بود که توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای این مسئله نیز از سوی مسافران در نظر گرفته شود.

گودرزی آسمان تهران را کمی ابری اعلام کرد و گفت: در سه روز اینده در پاره ای از اوقات غبار، در ارتفاعات افزایش ابر و از اواخر روز شنبه بارش پراکنده و کاهش دمای هوا را در تهران پیش رو خواهیم داشت.

خبرگزارش دانشجو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار