بعد از فست فود چای بنوشید
کد خبر: ۴۹۶۳
تاریخ انتشار: 2015 July 15    -    ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
ازآنجایی که این روزها میزان مصرف تنقلات و فست‌فودها افزایش چشم گیری داشته است، مصرف چای می‌تواند تا حد بسیار زیادی به حذف آنها کمک کند.

در حال حاضر بحث خوراکی‌ها و غذاهای آماده یکی از مشکلات بزرگی است که سلامت افراد را تهدید می‌کند.

بررسی های سال 2014 نشان داده است که از میان 1139 نفر حدود 91 درصد از آمریکایی‌های میان وعده روزانه و 25 درصداز آنها 3 تا 5 وعده به خوردن تنقلات می‌پردازند. اگر شما نیز از این دست افرادی هستید که عادت به خوردن مواد غذایی شور ، شیرین و یا نوشیدنی‌هایی چون نوشابه را دارید باید از مضرات خطرناک آن بر روی کمر و دیگر ارگانهای بدن اطلاع یابید.

بر اساس تحقیقات به عمل آمده یکی از بزرگترین مسائل چاقی در حال حاضر هجوم کالری می‌باشد که حجم بالایی از آن از طریق تنقلات و فست‌فودها تامین می‌گردد. اگر قصد دارید که مصرف این خوراکی‌ها را به حداقل برسانید لازم است که به نوشیدن چای رجوع کنید چرا که این نوشیدنی‌ها خواص فوق العاده‌ای داشته و با افزایش اشتها مقابله می‌کند.

حال در اینجا به برخی از چای‌های مفید اشاره می‌کنیم. مصرف چای سبز به راحتی خوردن تنقلات و غذاهای فست فودی را از سر شما می‌اندازد. این چای دارای خواص آنتی اکسیدانی می‌باشد که سطح هورمون های اشتها را کاهش می‌دهد.

بر اساس آزمایشات افراد با مصرف این چای حتی اشتهای خود را به خوردن غذای مورد علاقه‌شان از دست دادند. لازم به ذکر است که از مصرف بطری‌های چای سبز بپرهیزید چرا که صددرصد چای سبز نبوده و قند و میزان کالری شما را افزایش خواهد داد.

بسیاری از افراد در زندگی روزمره خود به طور مداوم استرس را تجربه می‌کند. که این حالت باعث می‌شود تا سطح هورمونهای استرس و کورتیزول افزایش یابد و در نتیجه میزان چربی بالایی در بدن ذخیره شود. همچنین باید گفت که مصرف فست‌فودها نیز تا حد بالایی در بروز استرس نقش دارند.

اگر استرس در شما باعث ناراحتی تان شده است توصیه می‌شود یک قوری از این چای را مصرف کرده تا به آرامش برسید این چای قادر است سطح کورتیزول را به حال نرمال اولیه برساند.

چای نعناع نیز قادر است میزان اشتها را کاهش داده و در طول هفته به میزان 2800 کالری سوزی داشته باشد. حتی بوییدن این گیاه نیز از گرسنگی افراد جلوگیری می‌کند. لذا با مصرف این چای می‌توانید به آرامش برسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار