گوهر خیراندیش: همبازی دخترم هستم
کد خبر: ۴۹۰۰
تاریخ انتشار: 2015 July 15    -    ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
گوهر خیراندیش بازیگر سریال «معمای شاه» درباره نقشش در این مجموعه تاریخی توضیح داد.
به این مطلب امتیاز دهید

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به بازی در سریال «معمای شاه» گفت: چند پلان از بازی من در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی باقی مانده است که مربوط به خیابان منیریه قدیم است. البته در این سریال محله و خیابان های قدیم تهران بازسازی شده و خیابان منیریه هم از این امر مستثنی نبوده است.
 
وی با اشاره به اینکه در این سریال با دختر خود آزاده اسماعیلی همبازی شده است، توضیح داد: من و آزاده در این سریال باز هم به عنوان مادر و دختر در کنار هم قرار گرفته ایم. در واقع من نقش همسر دکتر وزیری با بازی سعید نیکپور را بازی می کنم و امیریل ارجمند نیز به عنوان پسرم در این سریال بازی می کند.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: در این سریال بعد از ۲۰ قسمت از حضورم، می میرم و از داستان حذف می شوم و داستان با دیگر اعضای خانواده وزیری ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: این سریال، یک پروژه پر زحمت و بزرگ به لحاظ تاریخی است. همچنین گریم بسیار زیبایی از شهرام خلج در این سریال می بینید، این هنرمند تمام تلاش خود را کرده است که شخصیت های فیلم با چهره واقعی شخصیت های تاریخی که فیلم برمبنای آنها ساخته شده نزدیک باشد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و من فکر می کنم تشابه چهره ها در این سریال یکی از نقاط جذاب آن برای مخاطب باشد.
 
خیراندیش در پایان گفت: در حوزه تلویزیون نیز پیشنهادهایی برای عید و ماه رمضان داشتم که به دلیل برخی از مسائل حضور در این پروژه ها را نپذیرفتم.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار