60 درصد مدارس منطقه 11 در بافت فرسوده قرار دارد
کد خبر: ۴۸۸۰
تاریخ انتشار: 2015 July 14    -    ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
 مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 در مراسم کلنگ زنی مدرسه ایران مهر گفت: بیش از 60 درصد مدارس منطقه 11 در بافت فرسوده است.

جواد نظریان مدیر آموزش پرورش منطقه 11 در حاشیه این مراسم گفت: ساخت این مدرسه با همت و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان منطقه یازده در طرح "به جای ترقه بازی، مدرسه سازی" آغاز و از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و شهرداری منطقه یازده به پایان خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 با تاکید بر اینکه مجموع کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان برای ساخت این مدرسه، مبلغ 130 میلیون تومان بوده، ادامه داد: بخشی دیگر از هزینه‌های ساخت این مدرسه از سوی شهرداری تهران و نوسازی مدارس استان تهران تامین می‌شود.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید در نظر داریم تا از دانش‌آموزان و فرهنگیان بخواهیم تا به صورت اختیاری ماهانه هزار تومان برای ساخت مدرسه در منطقه 11 کمک کنند که اگر این موضوع محقق شود می‌توانیم هر سال یک مدرسه فرسوده را بازسازی کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، نظریان خاطر نشان کرد: بیش از 60 درصد مدارس منطقه 11 فرسوده هستند از سوی دیگر حیاط برخی از مدارس موجود بسیار کوچک است به عنوان مثال مدرسه ایران مهر که امروز کلنگ ساخت آن زده شد 600 متر است، در نظر داریم تا خانه‌های جوار مدارس را خریداری کرده و آن را با مدرسه ترکیب کنیم تا حیاط مدارس بزرگ‌تر شود.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار