مجموعه تابستانی دولچه‌وگابانا برای کودکان
کد خبر: ۴۶۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 19    -    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
دولچه و گابانا در خانه مد با کالکشن‌های کودکانه‌اش چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.
مجموعه تابستانی دولچه‌وگابانا برای کودکاندولچه و گابانا در خانه مد با کالکشن‌های کودکانه‌اش چشم جهانیان را به خود خیره کرده است. این برند با مجموعه جدیدش برای تایستان 2016 شگفتی عجیبی دراین خانه مد بوجود آورده که در حال حاضر بهترین روند را پیش گرفته وهمه زیرچشمی و باحیرت محو در این مجموعه هستند .. این برند برای طراحی لباس کودکان از طرح‌های جالب و رنگارنگی استفاده می‌کند.. این نام تجاری لباس‌های گاه به گاه و رسمی برای بچه‌ها را به طرز عجیبی جالب طراحی کرده... گل، چاپ پلنگ، مضمون باغ، چاپ حیوانی و نقطه رقص لهستانی پولکا می‌تواند یک ظاهر طراحی شده  بامزه و جذابی برای  کودک باشد.

با دولچه و گابانا فرزند شما با هر شرایطی می‌تواند خود را تطبیق داده و کاملا شیک و فانتزی در هر مراسمی ظاهر شود. این برند برای تابستان 2016 کالکشن کودکانه‌ را، بسیار سرگرم‌کننده و همراه با رنگ‌های جسورانه و چاپ‌هایی خاص ارائه داد که حتی بزرگسالان با نیم نگاهی به این مجموعه محو در زیبایی و جذابیت آن می‌شوند. زیبایی که دختر و پسر و کودک نمی‌شناسد و برای همه یکسان است.

در طراحی این مجموعه برای دختران کوچولو چاپ شاهزاده کوچک در قصر نمادی از احساس بزرگ بینی و غرور در دختران و همچنین برای نجیب زاده همون پسر کوچولوی شما چاپ حیوانات نمادی از حس جسور بودن در آنها بهترین گزینه برای منتخبین بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

انتخاب کالشکن دولچه و گابانا بهترین انتخاب است برای نزدیک بودن به مد وزیبایی ..این برند برای راه اندازی مجموعه تابستانی 2016 از رنگ‌های بی‌نهایت شاد و چاپ‌هایی با طرح گل استفاده کرده است..نمونه‌هایی از این کالکشن را در گالری زیر می‌توانید مشاهده کنید:
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
چه قدر قشنگ... منم میخواممممممممممم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار