علایق لوکس فوتبالیستهای مشهور
کد خبر: ۴۶۲۶
تاریخ انتشار: 2015 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
همه علاقه‌مندان به فوتبال بدون ‌شک می‌خواهند بدانند دو ستاره بزرگ این ورزش یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در چه اموری فعالیت می کنند.

همه البته کمابیش چیزهایی در این رابطه می‌دانند اما شاید نه به شکلی مدون. مجله دیجیتال «مارکا پلاس» گزارشی را منتشر کرده و در آن علاوه بر نام بردن از علایق لوکس این دو پدیده نوشته است هر کدام چطور عطش‌شان برای آن را خاموش می‌کنند.
كلكسيون

كريس، ساعت

ديگر همه مي‌دانند كه ستاره پرتغالي رئال‌مادريد كلكسيون بزرگي متشكل از 50 ساعت مختلف دارد. علاقه او به ساعت مچي تا حدي است كه سال گذشته بعد از رسيدن به «لادسيما» (‌دهمين قهرماني اروپايي رئال) به هر كدام از هم‌تيمي‌هايش يك ساعت با قيمت تقريبي 8 هزار يورو هديه داد.

مسي، تلفن همراه
در حالي كه كريس سرش را با كلكسيون ساعت‌هاي گرانقيمتش گرم مي‌كند، ستاره آرژانتيني بارسا ترجيح مي‌دهد تلفن همراه جمع كند. به گزارش رسانه‌هاي آمريكاي جنوبي او كلكسيوني از بيش از 1000 گوشي همراه دارد.

شبكه‌هاي اجتماعي

كريس

از نظر فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي، رونالدو با اختلاف از مسي جلوتر است. در «اينستاگرام»، حدود 3/21 ميليون نفر او را دنبال مي‌كنند. اين رقم البته در برابر 103 ميليون هواداري كه در «فيسبوك» صفحه‌‌اش را لايك كرده‌اند، حرفي براي گفتن ندارد.

مسي

ستاره بارسا در اينستاگرام تقريباً 1/18 ميليون دنبال‌كننده دارد. صفحه اين بازيكن در فيسبوك هم حدود 78 ميليون لايك خورده است.

تجارت

كريس

مهاجم رئال خط توليد پوشاك خودش با نام «CR7» را دارد. او در خريد و فروش ملك و املاك هم سرمايه‌گذاري‌هايي كرده و به غير از اين به تازگي در حيطه تكنولوژي هم پا گذاشته است. او يكي از سهامداران شركت «موبيتو» (‌Mobitto) است؛ شركت تازه‌كار پرتغالي كه در زمينه تلفن همراه فعاليت مي‌كند.

مسي
او به همراه پدرش شركت «Limecu» را راه انداخته كه در زمينه خريد و فروش و اجاره زمين چه در شهر و چه در خارج از آن فعاليت مي‌كند. او شركتي هم با نام «Leo Messi Management S. L.» دارد كه كار رسيدگي به درآمدهاي اين بازيكن از چهره‌‌اش را بر عهده دارد. بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري مسي تا حالا ساخت باشگاهي شخصي نزديك به شهر زادگاهش، روساريو، در آرژانتين بوده است.

ملك و املاك

كريس

كريس در نقاط مختلف جهان خانه دارد اما باشكوه‌ترين‌شان خانه‌اي 5 هزار متري در «تراس د بوئورو»ي پرتغال است كه قيمت تقريبي 4 ميليون يورو برايش تخمين زده شده است. خانه محل سكونت اين بازيكن در محله اعيان‌نشين «فينكا»ي مادريد قرار دارد كه گفته مي‌شود 10 ميليون يورو مي‌ارزد.

مسي
خانه محل زندگي اين بازيكن در محله اختصاصي «پدرالبس» بارسلونا واقع شده است؛ خانه‌اي كه تقريباً دو ميليون يورو مي‌ارزد. اين اما تنها خانه شماره 10 بارسا نيست. او در زادگاهش ساخت يك مجتمع مسكوني اختصاصي را آغاز كرده است كه قيمتي 20 ميليون يورويي برايش تخمين زده مي‌شود. به غير از اين چند آپارتمان هم در برج 40 طبقه «آكوالينا»ي روساريو دارد.

دنياي مد

كريس

وسواس ستاره رئال نسبت به ظاهر تا جايي پيش رفته كه حتي برايش مهم است كه موهاي مجسمه مومي‌‌اش چه مدلي باشد. او ماهي يك بار آرايشگر شخصي‌‌اش را به موزه مجسمه‌هاي مومي مادريد مي‌فرستد تا به مدل موهاي مجسمه‌‌اش سر و سامان بدهد. جالب اينجاست كه موهاي اين مجسمه، موهاي طبيعي هستند و از هند به مادريد آورده شده‌اند.

مسي
وقتي به همراه تيم‌ ملي آرژانتين سفر مي‌كند، از هتل محل اقامتش مي‌خواهد يك دستيار شخصي در اختيارش بگذارند تا در انجام كارهاي روزانه و انتخاب لباس به او و خانواده‌‌اش كمك كند.

تكنولوژي

كريس

«زنده‌باد رونالدو» (Viva Ronaldo) يك اپليكيشن است كه به هواداران اين بازيكن اين امكان را مي‌دهد تا جديدترين اخبار رسمي در مورد ستاره مورد علاقه‌شان را دنبال كنند و به تازه‌ترين تصاويرش دسترسي داشته باشند. اين اپليكيشن علاوه بر اين، ديواري در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد كه مي‌توانند روي آن آزادانه نظرشان را در مورد ستاره‌شان بنويسند. شركت‌هاي «Digital Artist EntertainmentL» و «Mobile Rodies» اين اپليكيشن را براي كريس طراحي و راه‌اندازي كرده‌اند.

مسي
«تمرين با مسي» (‌Training with Messi) اپليكيشن رسمي ستاره آرژانتيني است كه با كمك شركت «Social Team» راه انداخته است. مسي درآمدهاي حاصل از دانلود اين اپليكيشن را صرف فعاليت‌هاي خيريه‌اي مي‌كند كه در بنيادش، لئو مسي، انجام مي‌شوند.

خبرورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار