برخی ازدواج‌ها از جنس کلاهبرداری است
کد خبر: ۴۴۱۸
تاریخ انتشار: 2015 July 10    -    ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کلاهبرداری شیوه‌های مختلفی دارد که گاهی اقدام برخی دختران و زنان در اجرا گذاشتن مهریه پس از چندین بار عقد موقت یا دائم مصداق کلاهبرداری است.
 
با اشاره به کلاهبرداری بانوان در برخی از ازدواج‌ها اظهار کرد: برخی از بانوان به طمع مهریه و با هدف باج‌گیری و برنامه‌ریزی مشخص ازدواج می‌کنند که نیت آن‌ها نه تنها تشکیل خانواده نیست بلکه به فکر درآمدزایی از طریق زورگیری هستند.
 
 
وی در خصوص دلایل به اجرا گذاشتن مهریه از سوی برخی زنان بیان کرد: مهریه در بین برخی زنان ابزاری برای استقلال اقتصادی شده و راحت‌ترین راه کسب این استقلال را گرفتن مهریه می‌دانند، اما در واقع نمی‌دانند که این مسئله نوعی زورگویی است.
 
 
بای در رابطه با راه‌حل پیشگیری از کلاهبرداری در ازدواج گفت: برای جلوگیری از کلاهبرداری به این شیوه باید پیش از ازدواج دقت بیشتری داشته باشیم چرا که اعتماد افراطی آفت این نوع کلاهبرداری است.
 
 
وی با اشاره به برخی بندهای قانونی کشور افزود: با اصلاح بندهایی از قانون می‌توان از کلاه‌برداری در برخی از ازدواج‌ها جلوگیری کرد.
 
 
بای در پایان با اشاره به پیامد‌ ازدواج‌هایی که منجر به کلاهبرداری می‌شود،تصریح کرد: کلاهبرداری‌هایی که دربرخی ازدواج‌‌ها صورت گرفته، جوانان را نسبت به یکدیگر بی‌اعتماد کرده و این موضوع موجب کاهش ازدواج در جامعه شده‌است.

شهر خبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار