انقلابی در صفحه کلید های سنتی (+عکس)
کد خبر: ۴۳۹۱
تاریخ انتشار: 2015 July 09    -    ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
درحالی‌که اندازه کامپیوترها کوچک‌تر می‌شودو تلفن‌ها هوشمندتر و ساعت‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، اندازه صفحه کلیدهای QWERTY قدیمی هنوز بدون تغییر مانده است.

تغییر در طرح و اجزای تشکیل‌دهنده این صفحه کلید  اجتناب‌ناپذیر بوده و قابلیت‌هایی که به آن افزوده‌شده این صفحه کلید را در دسته برترین ابزار هوشمند قرار داده است.

جنس صفحه کلیدها فلزی، چوبی، پلاستیکی و یا  لمسی است. لمس دکمه‌های مدل 01 آن‌که روی یک صفحه کلید چوبی قرا دارد با صدا همراه است.

طراحی صفحه کلید هوشمند io در دو قطعه مجزا نتیجه تلاش دو و سال نیمه متخصصان است. یکی از ویژگی‌های این صفحه‌کلید تناسب ارگونومیک آن با انگشتان دست است که حرکت انگشت‌ها را روی صفحه کلید آسان می‌سازد. دو قطعه صفحه کلیدچوبی آن از چوب افرا و از کلیدهای لمسی مکانیکی ساخته‌شده که دارای نورپس‌زمینه هستند.

انقلابی در صفحه کلید های سنتی (+عکس)


انقلابی در صفحه کلید های سنتی (+عکس)

مدل 01 صفحه کلید QWERTY این قابلیت را دارد که برای سهولت کاربرد در وضعیت‌های مختلف قابل‌استفاده باشد. به‌صورت دو قطعه به هم متصل، روی سه‌پایه، به‌صورت خمیده و یا به‌صورت دو قطعه مجزا روی یک سطح صاف.

هم‌چنین روی این صفحه کلید چند دکمه طراحی‌شده که نقشی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده و کاربر می‌تواند بنا به‌ضرورت به‌عنوان میانبر از آن‌ها استفاده کند. این دکمه‌ها می‌توانند نقش دکمه‌های دیگر را جهت سهولت کاربرد تغییر دهند. شما می‌توانید مدل 01 آن را به قیمت 190 پوند سفارش دهید.

وقت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار